کد خبر: ۲۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
آلبوم «پدر گواردیولا» با حضور خوانندگانی مانند سالار عقیلی، رضا یزدانی، آرش و مسیح عدل‌پرور و... به صورت یک آلبوم گروهی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

مخاطب24:سریال «پدر گواردیولا» از دو هفته پیش با حضور بازیگرانی مانند مهران مدیری، ستاره اسکندی، هنگامه قاضیانی، امیرمهدی ژوله و... وارد شبکه نمایش خانگی شد. حضور «آرش AP» (عدل پرور) به همراه برادرش «مسیح» به عنوان بازیگر در این سریال نیز از دیگر اخباری بود که در روزهای گذشته در رسانه‌ها بازتاب داشت و واکنش‌های متفاوتی را هم در پی داشت.

 

این سریال در بخش موسیقی، مجموعه مفصلی را در نظر گرفته و در تیزر اصلی سریال حضور ایرج خواجه امیری به عنوان بازیگر و خواننده مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. ایرج خواجه‌امیری در این سریال با بازی کوتاه و اجرای زنده قطعه «گنج قارون» در ۹۱ سالگی، یادآور خاطرات سال‌های دور بود و کاربران در فضای مجازی، استقبال زیادی از «پهلوان آواز ایران» داشتند و مشخص نیست این بخش از سریال در کدام قسمت منتشر خواهد شد.


 
حالا دست اندرکاران تولید سریال «پدر گواردیولا» تصمیم گرفته‌اند که همه قطعات موسیقی تولید شده برای آن را در قالب آلبومی مستقل، روانه بازار موسیقی کشور کنند. در این آلبوم که با بیش از ۱۰ قطعه قرار است روانه بازار موسیقی کشور شود، قطعاتی از سالار عقیلی، رضا یزدانی، آرش و مسیح، کورش مهربان و چند خواننده جوان گنجانده شود.


 
به گفته «سعید نعمت‌اله» (کارگردان پدر گواردیولا) در قسمت‌های آینده و البته فصل دوم سریال نیز خواننده‌های جدیدی با «پدر گواردیولا» همکاری خواهند داشت که به مرور اسامی آن‌ها نیز منتشر خواهد شد.
 

«پدر گواردیولا» یک ملودرام اجتماعی است که داستان یک خانواده را روایت می‌کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابط‌شان در زندگی شده است و سرنوشت مسیری متفاوت برایشان رقم می‌زند.

 

امیرمهدی ژوله، حمید فرخ‌نژاد، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا نادری، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سارا خوئینی ها و... دیگر بازیگران این سریال هستند.

برچسب ها: فیلم سینمایی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
امام جمعه اردبیل: تکریم فرهنگیان دادن تقدیرنامه و کیک و آب میوه نیست! title
یک ماه و نیم است بیمه تکمیلی بازنشستگان آموزش و پرورش تمام شده و تمدید نشده است و حالا می‌خواهیم آن‌ها را به جلسه دعوت و برای آن‌ها سخنرانی و لوح تقدیر بدهیم این قطعاً تکریم نیست ضد تکریم است.
اهدای خون از خانه ملت! title
اهدای‌خون جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی
درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان title
۲۰ شهریور سال گذشته پسر ۱۶ ساله‌ای به نام نوید به همراه پدرش با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت شکایتی را مبنی بر آزار و اذیت چهار متجاوز ثبت کرد.
حشاشین ممنوع شد title
طبق دستور شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.
بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب پلمپ شد؟! title
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
قاتل مجنون چرا باید آزد باشد؟ title
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
برگزیده
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.