به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛مسعود کسانی معاون بازرسی اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات بانک توسعه تعاون ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در راستای صیانت از حقوق مشتریان در بانک با اشاره به برنامههای ابلاغی در راستای سلامت اداری افزود: برگزاری دورههای آموزشی در سطح مدیران، معاونین و روسای شعب استانها در جهت شناسایی زمینه ها، فرایندها و گلوگاههای فساد خیز بانک و تلاش در جهت اصلاح آنها در راستای پیشگیری از فساد اداری مورد تاکید بوده و همچنین در خصوص پیش بینی ساز و کارهای تشویقی برای کاهش فساد و ارتقاء سلامت اداری، اطلاع رسانی و آگاه سازی مشتریان پیرامون فساد اداری و دسترسی آزاد به اطلاعات نیز نکاتی را اشاره کرد.
سید علمدار شایان مدیر شعب استان بوشهر نیز در این جلسه اظهار کرد: تلاش داریم تا عدالت محوری را در تمامی فعالیتها به خصوص حقوق حقه مشتریان بانک و مبارزه جدی با فساد اداری و همچنین شفاف سازی فرایندها را جزو سرلوحه برنامههای کاری خود در استان بوشهر قرار دهیم.
مدیر شعب استان بوشهر اضافه کرد:اسلام وکتب دینی ما تاکیدات زیادی بر رعایت حقوق افراد دارد و آموزههای دین مبین اسلام نیز به رعایت حقوق شهروندان تاکید زیادی نموده لذا نفس انجام درست وظایف اداری و تکریم مشتریان بانک و جلب رضایت مردم را به عنوان یک سرمایه اجتماعی از وظایف اصلی کلیه کارکنان شعب در استان است.
رئیس حوزه حراست بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر با اشاره به محورهای ارزیابی سلامت اداری در بانک توسعه تعاون افزود: از مولفههای مهم در سلامت اداری بانکها شفاف سازی، اخلاق مداری، مسئولیت پذیری، انضباط کاری، رعایت الگوی مصرف، شایسته سالاری و... است.
وی بیان کرد:شایسته است رؤسای شعب و همکاران استان نسبت به موضوع حقوق شهروندی و سلامت اداری عنایت و توجه ویژهای داشته باشند.
درپایان جلسه رؤسای شعب استان با توجه به موضوعات و دستورات این جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پرداخته و در نهایت تصمیماتی حول محور سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم اتخاذ شد.