به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بانک دی:در مراسم امضای این تفاهمنامه که در محل سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد، مدیرعامل بانک دی استفاده از ظرفیت همکاریهای مشترک به منظور همافزایی اقدامات را الزامی خواند و گفت: تمامی واحدهای عملیاتی بانک دی در سراسر کشور، برای ارائه هر گونه خدمات بانکی و مالی به مشتریان و جامعه هدف بنیاد شهید آمادگی دارند.
علیرضا قیطاسی با اشاره به توسعه خدمات الکترونیک بانک دی به منظور تسهیل در پاسخ به نیازهای مشتریان، افزود: در حال حاضر همه درخواستهای تسهیلات خرد ایثارگران از مرحله ثبت تا مرحله معرفی به شعبه، به صورت کاملاً غیرحضوری انجام میشود.
وی با بیان این که ۴۲ درصد کارکنان و ۶۵۰ هزار نفر از سهامداران بانک دی را خانواده معظم شهدا و ایثارگران تشکیل میدهند، اظهار کرد: با تشکیل کارگروه ویژه امور بنیاد شهید و امور ایثارگران در بانک، تعامل بسیار خوبی میان بانک دی و زیرمجموعههای بنیاد ایجاد شده است و با ادامه این روند، کیفیت و سرعت خدماترسانی به جامعه هدف بیشتر خواهد شد.
مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر نیز در این جلسه با قدردانی از خدماتی که بانک دی به این سازمان ارائه میکند، گفت: خدمات مرتبط با حوزه بانکداری الکترونیک که توسط بانک دی به سازمان ارائه شده، منحصر به فرد است و از این رو سطح تعاملات دو طرف میتواند باز هم افزایش یابد.
ناصر فخاری با بیان این که این تفاهمنامه میتواند فصل مشترک تازهای در دوره همکاریهای سازمان اقتصادی کوثر و بانک دی ایجاد کند، افزود: ما به دنبال شفافیت در حوزههای مالی هستیم و بانک دی میتواند در این زمینه یاریرسان ما باشد.
در پایان این جلسه که جمعی از مدیران ارشد سازمان اقتصادی کوثر و بانک دی نیز در آن حضور داشتند، تفاهمنامه همکاری به امضای مدیران عامل دو مجموعه رسید.
ارائه خدمات بانکی به سازمان در ازای تمرکز فعالیتهای پولی و مالی سازمان و شرکتهای تابعه نزد شعب بانک دی، همکاری متقابل برای ایجاد بسترهای مناسب در زمینه خدمات متقابل مالی و اعتباری، انجام پروژههای مشترک در حوزههای مرتبط بانکی و مالی، همکاریهای مشترک برای طراحی و ارائه خدمات در حوزه توسعه نرمافزارهای مالی و بانکی و همکاریهای متقابل در اجرای پروژههای سرمایهگذاری و معاملات تجاری، از جمله مفاد این تفاهمنامه است.