کد خبر: ۲۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
متهم که مردی ۴۰ ساله است تجاوز به نوجوان ۱۱ ساله را انکار کرد، اما دادگاه بر اساس مستندات موجود او را به اعدام محکوم کرد.

مخاطب24:مردی که پسر نوجوانی از اقوامش را مورد تجاوز قرار داده بود از سوی دادگاه به اعدام محکوم شد.


به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی ۴۰ ساله است تجاوز به نوجوان ۱۱ ساله را انکار کرد، اما دادگاه بر اساس مستندات موجود او را به اعدام محکوم کرد.


یک سال قبل والدین نوجوانی به نام آرشیا شکایتی را علیه یکی از اقوام‌شان مطرح کردند و مدعی شدند پسر نوجوان‌شان از سوی او مورد آزار قرار گرفته است.


والدین آرشیا گفتند: ما در یک مهمانی خانوادگی به باغ رفته بودیم. پسرمان هم داشت با بچه‌ها بازی می‌کرد که یکدفعه نیست شد. چند دقیقه بعد آمد و دیگر حرف نزد گوشه‌نشینی او خیلی عجیب بود، چون آرشیا بچه بازیگوشی بود. خیلی با او کلنجار رفتیم و در نهایت فهمیدیم او مورد تجاوز قرار گرفته است.


با این شکایت آرشیا به پزشکی قانونی معرفی شد و آثار تعرض روی بدن او ثبت شد؛ اما مدارکی که نشان دهد تجاوزی صورت گرفته است به دست نیامد.


پرونده به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد آرشیا ۱۱ ساله مورد سوال قضات قرار گرفت. او جزئیات را تعریف کرد و گفت: من به سعید که از اقوام ما بود اعتماد داشتم. وقتی صدایم کرد و گفت بیا کار دارم باور کردم که کار دارد. فکر می‌کردم او می‌خواهد آتش درست کند و قرار است کنار بچه‌های دیگر بازی کنیم، اما یکدفه لباس من را درآورد و به من تعرض کرد. آنقدر حالم بد شد که دیگر نمی‌توانستم حتی حرف بزنم. چند روزی نه توانستم حرف بزنم و نه توانستم غذا بخورم به همین خاطر پدر و مادرم نگران شدند آن‌ها بعد از چند روز متوجه شدند ماجرا چیست.


پدر آرشیا هم در دادگاه گفت: پسرم از وقتی این اتفاق افتاده دچار افسردگی شده و نامه پزشکش این را نشان می‌دهد. او وزن زیادی از دست داده، چون نمی‌تواند غذا بخورد و شب‌ها با وحشت اتفاقی که برایش افتاده از خواب می‌پرد. زندگی پسرم به دست این مرد بی‌صفت نابود شده است.


این در حالی است که متهم اتهاماتش را رد کرد و گفت: من با این خانواده رابطه خوبی داشتم و دارم، اما آن‌ها به من تهمت زده‌اند. این پسر بچه معلوم نیست از طرف چه کسی آزار دیده و حالا من را مقصر نشان می‌دهد. من کاری نکرده‌ام.


در نهایت هیات قضات با توجه به آثار برجای مانده روی بدن پسر نوجوان و آثار برجای مانده روی لباس‌های او و گفته‌های مقرون به واقع پسر ۱۱ ساله متهم را مجرم تشخیص داده و به اعدام محکوم کردند.

برچسب ها: تجاوز
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.