کد خبر: ۲۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

گوشواره یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های موجود در بازار است که به وفور، مورد استفاده قرار می‌گیرد. برندهای تولید کننده زیورآلات با طراحی مدل‌های خاص و شیک، در تلاش هستند که نیاز مشتری‌های خود را به بهترین شکل، برطرف کنند. از این رو، هر روز مدل‌های جدیدی از محصولاتشان وارد بازار می‌شوند و هر فرد متناسب با سلیقه، استایل، بودجه و...، می‌تواند بهترین‌ها را خریداری کند.

یکی از گوشواره های زنانه پرطرفدار، مدل آویز بلند است که با استفاده از انواع آن، می‌توان زیبایی خاصی به چهره و استایل اضافه کرد. در واقع تنوع بالای گوشواره زنانه آویز بلند، موجب شده که خانم‌ها بتوانند، به آسانی، مدل محبوبشان را تهیه کنند. با این تفاسیر، اطلاع از قیمت انواع گوشواره زنانه آویز بلند، برای بیشتر افراد حائز اهمیت است. یکی از سایت‌های معتبر که در زمینه خرید و فروش انواع بدلیجات فعالیت می‌کند، زودیکا https://zoodika.com است. این سایت ارتباط مستقیمی با برندهای تولید کننده زیورآلات دارد. در نتیجه این محصولات را با قیمتی مناسب، در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. علاوه بر این، زودیکا قیمت انواع محصولات را روزانه آپدیت می‌کند تا خریداران بتوانند راحت‌تر محصول مورد نیاز خود را بخرند.

 این شرکت جدیدترین گوشواره‌های زنانه آویز بلند را تهیه و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. به طور کلی، قیمت خرید ۵ مدل جدیدترین گوشواره زنانه آویز بلند در زودیکا، رنج کاملاً متفاوتی دارد و این قیمت، بسته به برند، کیفیت، جنس، طراحی و...، تعیین می‌شود.

قیمت خرید ۵ مدل جدید ترین گوشواره زنانه آویز بلند در زودیکا

گوشواره زنانه شیک و فانتزی

گوشواره در انواع طرح‌های حلقه‌ای، آویزی، نگین‌دار، میخی، کلیپسی و...ساخته می‌شود. این اکسسوری با توجه به طرح، جنس، برند و...، دارای تنوع بسیار بالایی است. اکثر خانم ها در هر رده سنی، از انواع زیورآلات، به خصوص گوشواره، استفاده می‌کنند. با این تفاسیر، آشنایی با این محصولات، می‌تواند به یک انتخاب بهتر کمک کند. در کل این نوع بدلیجات، تأثیر مثبت زیادی در استایل خانم‌ها دارند. به همین دلیل، باید در انتخاب‌شان دقت کرد. این سبک بدلیجات، به دلیل طراحی خاصی که دارند، بیشتر مورد توجه واقع شده‌اند و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از این مدل، حداقل یک نمونه، داشته باشند. استفاده از چنین زیورآلاتی می‌تواند جلوه بی‌نظیری ایجاد کند و در عین سادگی، موجب خاص شدن چهره شما شود.

برای تهیه گوشواره زنانه شیک و فانتزی، بهتر است به فروشگاه‌های اختصاصی‌ای که در این زمینه فعالیت دارند، مراجعه کنید یا از طریق سایت‌های معتبر، خرید و فروش انواع بدلیجات را انجام دهید. بعضی از سایت‌های معتبر مثل زودیکا، انواع محصولات را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب، در اختیار مخاطبان، قرار می‌دهند.

گوشواره زنانه آویز بلند

گوشواره زنانه آویز بلند یکی از طرح‌های محبوبی است که در انواع مدل ساخته و به بازار عرضه می‌شود. این سبک زیورآلات به دلیل طراحی آویزی که دارد، توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند. طوری که اکثر خانم‌ها به صورت روزانه، از انواع طرح‌های این زیورآلات، استفاده می‌کنند. چنین محصولاتی با جنس‌های نقره، طلا، استیل و...، تولید می‌شوند و هر کدام زیبایی و جلوه خاص خودشان را دارند. برای خرید این محصولات باید به برند، جنس، رنگ، قیمت، کیفیت و...، دقت کنید تا متناسب با شرایط، بهترین انتخاب را داشته باشید. در سایت زودیکا، انواع اکسسوری‌ها در مدل‌های خوشه‌ای، پروانه‌ای، ژوپینگ، مرواریدی، قلبی، پاپیونی، رشته‌ای، کارتیه و...، موجود هستند.

قیمت خرید ۵ مدل جدید ترین گوشواره زنانه آویز بلند در زودیکا

خرید بدلیجات شیک و فانتزی از Zoodika

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد، سایت زودیکا به دلیل تنوع بالا، کیفیت عالی، قیمت مناسب و...، توانسته اعتبار بالایی بین عموم پیدا کند. به گونه‌ای که بسیاری از افراد برای خرید انواع بدلیجات، به این سایت مراجعه می‌کنند. با این تفاسیر، خرید بدلیجات شیک و فانتزی از Zoodika، دارای مزایای بسیاری مثل اصالت کالا، ارسال سریع، مشاوره خرید و...است. در این سایت، انواع زیورآلات اعم از انگشتر، دستبند، النگو، گردنبند و...، به همراه مشخصات کامل و قیمت روز، مشاهده می‌شوند.

برچسب ها: خرید اینترنتی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
جشن تولد ۶۵ سالگی ایرج طهماسب title
ایرج طهماسب مجری مشهور و پرطرفدار کشورمان می‌باشد ۶۵ ساله شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.