کد خبر: ۲۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

وضعیت هوا طی روز‌های آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار موقت در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد کشور خبر داد.
وضعیت هوا طی روز‌های آینده

مخاطب24:صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، برخی نقاط استان‌های اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان، ارتفاعات استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

 

وی افزود: دوشنبه تا چهارشنبه(۱۶ تا ۱۸ مرداد) این وضعیت در شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، برخی نقاط استان‌های سمنان و اصفهان و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی رخ خواهد داد.

 

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب و جنوب شرق فارس رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

 

وی ادامه داد: سه‌شنبه(۱۷ مرداد) این وضعیت علاوه بر مناطق ذکر شده در غرب یزد و شمال فارس نیز مورد انتظار است.

 

ضیاییان گفت: طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق و شرق به‌ویژه منطقه زابل، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید، گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

 

وی افزود: شرق دریای عمان در پنج روز آینده مواج خواهد بود.

 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۵ مرداد) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه ( ۱۶ مرداد) کمی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر و افزایش باد با احتمال رگبار و رعددو برق با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۴ و ۱۵ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ و ۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و زنجان با دمای ۱۳ و۱۵ و شهر کرد با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟ قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟
این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران
فاصله سن بازنشستگی تا امید به زندگی در ۷۰ سال گذشته کاملا صعودی بوده است. به طوری که در سال ۱۳۳۰ امید به زندگی ایرانیان ۴۶ سال بوده و سن بازنشستگی به طور متوسط ۵۶ سال ثبت شده است.
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد