کد خبر: ۲۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
استفاده از پارتیشن های شیشه ای به دلیل هزینه کم اجرا، سرعت نصب بالا، استفاده بهینه از نور طبیعی، بخش بندی چشم نواز فضا و اعمال راحت تغییرات آتی مورد نیاز؛ بسیار متداول شده است

استفاده از پارتیشن های شیشه ای به دلیل هزینه کم اجرا، سرعت نصب بالا، استفاده بهینه از نور طبیعی، بخش بندی چشم نواز فضا و اعمال راحت تغییرات آتی مورد نیاز؛ بسیار متداول شده است. با توجه به اینکه هر محیطی که برای نصب پارتیشن شیشه ای در نظر گرفته می شود، دارای ویژگی ها و مشخصه های منحصر به فردی است، پارتیشن بندی کاربردی و درست هم مستلزم طراحی اختصاصی است. طراحی پارتیشن از اصول و قواعد خاصی تبعیت می کند که در صورت برون سپاری پروژه به یک گروه خبره و کارآزموده، نتایج مطلوب و قابل توجهی از آن حاصل خواهد شد. شما می توانید برای مشاهده به روزترین طراحی های موجود در بازار، به وب سایت شهر پارتیشن مراجعه کنید. متخصصان این مجموعه در کنار شما هستند تا طراحی و اجرایی بی دردسر و سریع را به شما هدیه دهند.

پارتیشن شیشه ای چگونه طراحی می شود؟

همان طور که گفته شد، طراحی پارتیشن شیشه ای دارای قواعد مشخصی است. اما بکارگیری درست این اصول در گرو تجربه کارشناس مسئول پروژه است. چنانچه فرد طراح از سابقه کافی در این امر برخوردار باشد می تواند بهترین طرحی را که با فضای در اختیار همخوانی دارد و نیاز متقاضی را در بالاترین سطح فراهم می کند، ارائه دهد. آشنایی کارفرمایان با اصول طراحی پارتیشن شیشه ای می تواند انتخاب را ساده و تسریع نماید. برای طراحی و اجرای پارتیشن های شیشه ای ابتدا طراح از محل مورد نظر بازدید کرده و نیازسنجی دقیقی از انتظارات فرد متقاضی به عمل می آورد. در این مرحله نقص های احتمالی موجود در فضا که مانع از اجرای اصولی پارتیشن بندی می شوند، شناسایی و مرتفع می شوند. همچنین نوع و وزن پروفیل های مورد نیاز، در این مرحله تعیین می شوند و سقف، کف و دیواره های محل مورد نظر مورد بررسی قرار می گیرند. قیمت پارتیشن شیشه ای در سایت شهر پارتیشن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

طراحی پارتیشن شیشه ای و اجرا shahrpartion

پس از جمع آوری اطلاعات لازم از محل پروژه، کار طراحی بر اساس اصول زیر آغاز می شود:

برای طراحی درب ها در پارتیشن شیشه ای باید لولا روی دیوار قرار گیرد. چنانچه رعایت این امر در پروژه ای امکان پذیر نباشد، باید با استفاده از نصب چهارچوب در طرفین شیشه، از بروز اختلال در عملکرد درب جلوگیری شود. عرض شیشه های مورد استفاده در کنار درب ها باید حتماً بالای 20 سانتی متر در نظر گرفته شود.

ارتفاع مجاز برای درب ها در پارتیشن بندی با استفاده از شیشه که ایمنی را نیز تحت تاثیر قرار ندهد، 3 متر است. در صورت نیاز به نصب درب های مرتفع تر باید تعداد لوله های مورد استفاده بیشتر شود و ساخت درب نیز به صورت سفارشی صورت گیرد.

عرض درب ها می تواند در اندازه 86 و یا 96 در نظر گرفته شود. همچنین ارتفاع استاندارد تعریف شده برای این المان از پارتیشن، 2.14 متر است. چنانچه کارفرما درخواست طراحی پارتیشن شیشه ای بدون فریم را داشته باشد، میزان ارتفاع هر بخش نباید از 3.3 متر تجاوز نماید. میزان ابعاد طولی پارتیشن در بیشترین حالت می تواند 12 متر باشد و نباید از این حد تجاوز نماید. عرض هر تکه از شیشه در پارتیشن می تواند بین 0.2 متر تا 1.2 متر متغیر باشد. انتخاب این ابعاد با توجه به محل قرارگیری پروژه صورت می گیرد.

شهرپارتیشن بهترین مرکز اجرای پارتیشن شیشه ای فریم دار و بدون فریم است. طراحی پارتیشن شیشه ای مدنظر خود را به تیم متخصص آن بسپارید.

طراحی پارتیشن شیشه ای و اجرا shahrpartion

آیا نصب پارتیشن شیشه ای دقیقا شبیه طرح می شود؟

گاهی برخی از کارفرمایان پس از به اتمام رسیدن کار طراحی پروژه خود، از نتیجه راضی هستند اما، نگران این امر هستند که کار پس از اجرا با طرح ارائه شده تفاوت های فاحش داشته باشد. این امر وابسته به خبرگی فرد نصاب و متریال مورد استفاده در ساخت است. چنانچه انجام کار طراحی و اجرای پروژه به شرکت های خوشنام و با سابقه سپرده شود، نگرانی از بابت نتیجه نهایی وجود نخواهد داشت. چرا که رضایت مشتری در این گونه مجموعه ها به عنوان یک اصل مهم و اساسی تلقی می گردد که همیشه اولویت اصلی تمام کارکنان شرکت در انجام کارها است. با توجه با اینکه طراحی و اجرای پارتیشن های شیشه ای، یک کار گروهی است و نصب تولیدات در محل مورد نظر کارفرما، مرحله آخر اجرای پروژه می باشد؛ می توان گفت که عملکرد مطلوب گروه نصابان، تکمیل کننده کار تمام اعضای گروه است. لذا در مجموعه های حرفه ای و معتبر، گروه اجرایی کاردان و ماهر برای نصب پارتیشن شیشه ای به محل پروژه اعزام می شوند که در عین داشتن سرعت عمل مطلوب در نصب و پیاده سازی کار، از تبحر کافی در این رابطه برخوردار باشند. لذا کارفرمایان در پایان، شاهد خلق کاری کاملاً مشابه با طرح ارائه شده خواهند بود.

به وب سایت شهر پارتیشن http://shahrpartition.com/  مراجعه کنید و با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. گروه مشاوران این شرکت با داشتن سال ها سابقه در زمینه طراحی، اجرا و نصب انواع پارتیشن های شیشه ای در خدمت شما هستند.

 

برچسب ها: مسکن
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
علت فوت دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه شیراز چه بود؟ title
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری زری خوشکام title
زهرا خوشکام، ملقب به زری خوشکام صبح امروز در سن ۷۷ سالگی دارفانی را وداع کرد
شیطان پرستان تهران دستگیر شدند! title
یک تیم شیطان پرستی در تهران متلاشی شد.
نوشیدنی که برای کودکان مفید نیست! title
در کنار همه گزینه‌های مناسبی که می‌توانید به عنوان نوشیدنی مفید برای کودکان در نظر بگیرید، انتخاب بعضی نوشیدنی‌ها نه تنها هیچ فایده‌ای برای بچه‌ها ندارد، بلکه می‌تواند مضر باشد و سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد
اطلاعیه زندان اصفهان درباره توماج صالحی title
اداره کل زندان اصفهان درباره عدم دسترسی توماج صالحی به تلفن اطلاعیه صادر کرد.
زری خوشکام درگذشت title
زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت.
طب ایرانی می‌تواند مکمل پزشکی نوین باشد title
رییس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از طب ایرانی به عنوان مکمل طب نوین نام برد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.