به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا؛در این همایش آموزشی فرامرز خجیر، عضو هیات مدیره در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات و پیگیریهای مدیرعامل بیمه آسیا در برگزاری این همایش، بر آموزش مستمر و توان افزایی شبکه قدرتمند بیمه آسیا و به روزرسانی اطلاعات شبکه فروش تاکید کرد.
بر اساس این گزارش، در این همایش استادان مدعو در زمینه فروش شبکه ای، زبان بدن در فروش و سایر موارد مرتبط با فروش پوششهای مختلف بیمهای برای نمایندگان سخنرانی کردند.
بنابر این گزارش، این دوره آموزشی با همکاری موسسه ماهان و در راستای ارتقاء سطح دانش و عملکرد شبکه فروش بیمه آسیا در چهار سطح جامع توسعه فردی، جامع مهارتهای فروش و مارکتینگ، جامع مهارتهای فنی بیمه و جامع مهارتهای مدیریتی برگزار میگردد.
این گزارش میافزاید: فرآیند اجرایی دورههای آموزشی فوق الذکر در سه قالب آفلاین (تولید و اجرای ۵۰ ساعت محتوای آموزشی کاربردی)، آنلاین (۱۵۰ ساعت کارگاه آموزشی) و حضوری (چهار پنل آموزشی) اجرا میشود.
گفتنی است، این دوره آموزشی در اولین مرحله اجرایی خود برای نمایندگان منطقه یک و سپس منطقه دو (استانهای اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری) برگزار میشود و پس از ارزیابی کیفیت این دوره ها، نمایندگان سایر مناطق و استانها نیز از این دورههای آموزشی بهره مند میشوند.