کد خبر: ۲۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
فراخوان دومین جشنواره ملی گویندگی مولانا در سه بخش اصلی، جنبی و کودک و نوجوان منتشر شد.

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش:دبیرخانه دومین جشنواره ملی گویندگی مولانا در بخش اصلی شامل گویندگی (دکلمه، نریشن تیزر، خبر و روایت داستان)، دوبله (فیلم و انیمیشن)، اجرا و سخنوری (اجرای صحنه‌ای و تلویزیونی و سخنرانی) و در بخش جنبی شامل پادکست، نمایش صوتی و دوبله و بخش کودک و نوجوان آماده دریافت آثار متقاضیان است.

در بخش اصلی این جشنواره جلسات آموزشی با مربیان و چهره‌های سرشناس حوزه گویندگی، دوبله و اجرا از جمله محمدرضا علیمردانی، امیرعلی نبویان، محمد بحرانی، پیمان طالبی، مژده لواسانی، سعید عسگرزاده به همراه کارگاه‌های انتقال تجربه برگزار می‌شود.

بخش جنبی این رویداد ملی که بدون فرایند آموزشی، رقابت جهت دریافت جایزه است شامل پادکست، نمایش صوتی، دوبله و سایر تولیدات صوتی از جمله دکلمه، تیزر و... می‌باشد.

همچنین برای آشنایی و نزدیکی نسل جدید فرزندان ایران زمین با ادبیات و شعر کهن فارسی، برای نخستین بار در کشور بخش کودک و نوجوان نیز در این رویداد ملی سهم دارد تا ضمن زمینه سازی جهت آشنایی نسل جدید با این مقوله ارزشمند، آنان را ترغیب کند تا با خواندن و اجرای این اشعار، به پاسداری و زنده نگهداشتن میراثی گران‌بها و چند صد ساله خود بپردازند.

بخش کودک و نوجوان این رویداد شامل بخش آزاد (اجرا، دوبله و دکلمه)، شاهنامه خوانی و مثنوی خوانی (اجرا، گویندگی صوتی) است.

متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند تا تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام خود در تارنمای molanafestival.ir و ارسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره مراجعه یا با شماره ۰۹۲۱۰۹۴۶۷۱۶ تماس حاصل کنند.

زمان برگزاری این رویداد ملی تابستان و پاییز ۱۴۰۲ و اختتامیه آن در پاییز ۱۴۰۲ به میزبانی جزیره کیش است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کاهش شدید قیمت خودرو‌های چینی بدلیل حادثه اتوبان قم + فیلم title
سقوط قیمت خودرو‌های چینی در پی انتشار فیلمی از زمان شکسته شدن اکسل خودرو ام وی ام x۵۵ پرو شرکت مدیران خودرو و واژگونی در اتوبان کاشان قم
تفاوت کرم مرطوب کننده و آبرسان چیست؟ title
کرم‌های مرطوب کننده، یک لایه چربی روی پوست ایجاد می‌کنند و به صورت سطحی رطوبت و آب زیر پوست را مسدود کرده و آن را نرم ترمی‌کنند. اما کرم آبرسان‌ها به صورت عمیق تری آب و رطوبت را از هوا و پوست، جذب سلول‌های پوستی می‌کنند که موجب افزایش آب و رطوبت پوست می‌شوند. دیگرتفاوت آن‌ها با هر نوع سرم، ژل و کرمی در ساختار، نحوه استفاده و اثری که بر پوست صورت می‌گذارند است. مهم است که بدانیم آن‌ها بسیار متفاوت عمل می‌کنند، زیرا آنچه انتخاب می‌کنید می‌تواند سلامت پوست شما را بهبود ببخشد یا از بین ببرد.
نه خیانتی در کار بود نه سقط بچه‌ای title
همایون شجریان دقایقی پیش در پستی در حساب اینستاگرامش نوشت: «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما»
فروش اسکناس‌های ایرانی با قیمت نجومی در «آمازون» title
بازار فروش اسکناس‌های نو در فروشگاه اینترنتی آمازون داغ است.
۶ ضرر نوشیدن قهوه با معده خالی title
نوشیدن قهوه در اوایل صبح ایده خوبی نیست؛ زیرا ترشح کورتیزول یا هورمون استرس را تشدید می‌کند و سبب تغییرات خلقی و اضطراب می‌شود.
اسکرین شات گرفتن یواشکی در واتس اپ ممنوع شد! title
هدف از این ویژگی در واتساپ، جلوگیری از به اشتراک گذاری تصاویر صاحب پروفایل توسط افراد دارای سوءنیت بدون رضایت صاحب آن بود. با این حال، اسکرین شات، گزینه مذکور را دور زد.
جزییاتی جدید از قتل شهردار منطقه ۵ شیراز title
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز توضیحاتی درباره جزییات ماجرای قتل شهردار منطقه ۵ شیراز را ارایه کرد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.