به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی رایتل:در جریان این بازدید که پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ در سالن ۲۷ نمایشگاه بینالمللی تهران انجام گرفت، مدیرعامل تامین اجتماعی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی بهعنوان بزرگترین دستگاه بیمهگر اجتماعی کشور با بیش از ۵۳ درصد از جامعه، ارتباط مستقیم و با همه آحاد جامعه ارتباط غیرمستقیم دارد. این سازمان علاوه بر اینکه ماموریت خاص خود را دنبال میکند، در راستای تسهیلگری در ارائه خدمات از طریق طرح هوشمندسازی بهعنوان یکی از اولویتهای راهبردی فعالیت میکند.
موسوی با اشاره به بهرهمندی از ظرفیتهای رایتل در راستای خدمات تامین اجتماعی، تاکید کرد: رایتل در ارائه این خدمات و امور مربوط به حوزه سلامت نقش موثر و کلیدی ایفا خواهد کرد.
وی ادامه داد: شرکت خدمات ارتباطی رایتل از ظرفیت ملی و گستردهای برخوردار است که میتوان از آن در بخشهای تعاملی مرتبط با فناوری ارتباطات در تامین اجتماعی بهرهمند شد.
مدیرعامل تامین اجتماعی با اشاره به بخشی از خدمات سازمان در حوزه سلامت، تشریح کرد: تعداد خدمات غیرحضوری سازمان تامیناجتماعی از ۳۰ خدمت به ۴۲ خدمت غیرحضوری افزایش یافته است. همچنین طرح نسخه الکترونیک در این دوره توسعه یافت و پایداری آن نیز به بیش از ۹۵ درصد رسید و به لحاظ سختافزاری و نرمافزاری در نقطه پایداری کامل قرار گرفته است. چندین پروژه بزرگ و جدی نیز به عنوان گامهای اصلی هوشمندسازی تامین اجتماعی تعریف شده و در حال پیگیری است و درصدد هستیم تا حد امکان، مداخلات انسانی را در ارائه خدمات و حتی محاسبات فنی بیمهای کاهش دهیم.
موسوی افزود: روند توسعه رایتل در راستای اقتصاد دیجیتال میتواند بستری برای سهولت ارائه خدمات به بیمهشدگان فراهم کند که این نوع فعالیت رایتل بسیار مفید و مهم تلقی میشود.