کد خبر: ۲۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
شارژ کپسول‌های ۶ کیلویی آتش نشانی در بیشتر مواقع، هر سال انجام می‌شود. البته در برخی کپسول‌ها با توجه به شرایط محیط و نوعی که دارند این زمان متغیر است.

شارژ کپسول های 6 کیلویی آتش نشانی در بیشتر مواقع، هر سال انجام می شود. البته در برخی کپسول ها با توجه به شرایط محیط و نوعی که دارند این زمان متغیر است. دقت کنید هر چه حجم مخزن بزرگتر باشد قیمت شارژ کپسول بیشتر می شود. در اغلب موارد هزینه ای که برای شارژ کپسول آتش نشانی در نظر می گیرند به صورت سراسری است و هزینه پودری که مورد استفاده قرار می گیرد را با هزینه حمل و نقل جمع می کنند و به مشتری می دهند. قیمت شارژ کپسول های آتش نشانی تفاوت زیادی ندارند و با توجه به عوامل گوناگون این قیمت نوساناتی خواهد داشت. شما می توانید با اطمینان خاطر کپسول های خود را به مجموعه ایمن سازان سپهر سپرده و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و قیمت های به روز شارژ کپسول آتش نشانی اصفهان و تهران را از آنها بخواهید همچنین در صورت نیاز مشاوره رایگان دریافت کنید. 

شارژ کپسول آتش نشانی 6 کیلویی پودر و گاز

کپسول آتش نشانی 6 کیلویی پودر و گاز کاربرد گسترده ای دارد و در اکثر ساختمان ها، محیط اداری و... قابل استفاده است. این کپسول ها دارای پودر و گاز هستند که اغلب به صورت سالانه شارژ می شوند. شارژ کپسول های 6 کیلویی پودر و گاز به این صورت است که کپسول کامل تخلیه می شود و با دستگاه مخصوص پودر را به محفظه کپسول تزریق می کنند؛ سپس شیر و متعلقات کپسول را تمیز کرده و آن ها را روی کپسول می بندند و در مرحله آخر با دستگاه تزریق گاز را به داخل کپسول وارد می کنند.
شارژ کردن کپسول آتش نشانی یکی از مهم ترین مواردی است که باید به صورت مداوم انجام شود. همانطور که می دانید کپسول های آتش نشانی در انواع مختلفی تولید می شود و برخی از آن ها به مرور زمان به شارژ نیاز دارند. کپسول های آتش نشانی هر کدام به روش خاصی شارژ می شود. این کپسول ها با توجه به مدلی که دارند در زمان های متفاوتی شارژ می شوند؛ به عنوان مثال کپسول های پودری اغلب یک سال یک بار شارژ می شوند. برای شارژ کپسول های آتش نشانی 6 کیلویی پودری و گازی باید نکات زیر را در نظر گرفت:

  • استفاده از مواد با کیفیت و دارای استاندارد.
  • توجه به آخرین تاریخ شارژ.
  • انجام سرویس سالانه.
  • استفاده از کارگاه شارژ استاندارد.
  • دقت به محل نگهداری کپسول (در صورتی که محل نگهداری کپسول بسیار سرد یا گرم باشد باید فاصله زمانی شارژ کوتاه شود.)
  • در صورت باز شدن پلمپ باید کپسول مجدد شارژ شود.
  • سیم پلمپ کپسول باید در مواقع اضطراری به آسانی باز شود.
  • دو سال یک بار تست هیدرواستاتیک انجام شود و...

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی 6 کیلویی در ایمن سازان سپهر

 

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی 6 کیلویی چقدر است؟

با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، نمی توان به طور دقیق قیمتی را برای شارژ کپسول آتش نشانی 6 کیلویی در نظر گرفت؛ زیرا هزینه شارژ این محصولات با توجه به نوع مواد، برند سازنده کپسول و... می تواند متفاوت باشد. از این رو برای اطلاع دقیق از لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی 6 کیلویی می توان به صورت آنلاین و از سایت های معتبر یا مراجعه به مراکز فروش کپسول های آتش نشانی اقدام کرد.

برچسب ها: آتش نشانی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازداشت داروفروشی که تاریخ انقضای دارو‌ها را تمدید می‌کرد title
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش دارو‌های غیرمجاز و تاریخ‌گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیرشده بیش از ۵۰هزار قلم انواع داروی تاریخ‌مصرف‌گذشته، نایاب و کمیاب کشف شد.
مرگ مردی که با کلیه خوک زندگی می‌کرد title
مردی که اولین پیوند کلیه خوک در جهان را دریافت کرده بود، درگذشت.
علائم اولیه آلزایمر در کدام قسمت بدن ظاهر می‌شود؟ title
محققان اظهار کردند که علائم اولیه آلزایمر در دهان فرد آشکار می‌شود.
عروس، مرد از آب درآمد title
مرد جوان اندونزیایی وقتی متوجه شد، زنی که۱۲ روز است با او ازدواج کرده، درواقع مردی است که خود را به‌جای زن جا زده است شوکه شد.
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز دو زن title
به‌دنبال مرگ مشکوک دو زن در دو پرونده جداگانه و شکایت خانواده آنها، دختر یکی از آن‌ها و شوهر دیگری بازداشت شده‌اند.
چه نکات مهمی را باید قیل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی استوک بدانیم؟ title
بسیاری از مردم تمایل دارند کامپیوتر‌های دست دوم را خریداری کنند، زیرا قیمت آن‌ها بسیار کمتر از کامپیوتر‌های نو است.
آپدیت جدید واتساپ با تغییرات گسترده منتشر شد title
انتشار آپدیت جدید واتساپ برای اندروید و iOS آغاز شده است. آخرین به روزرسانی WhatsApp تغییراتی ظاهری و همچنین کاربردی را به دنبال می‌آورد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.