به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران:دکتر ابوالفضل نجارزاده به منظور ارائه گزارشی از آخرین وضعیت خدماتدهی بانک به آحاد مردم و فعالیتهای گسترده برای توسعه زیرساختهای کشور و کسب رهنمود در دفتر آیتاله سیدمحمد شاهچراغی حاضر شد و با وی گفتگو کرد. دکتر نجارزاده در ابتدا با ابراز تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین علیهالسلام و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران در حوزه ارائه تسهیلات ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزایی، رفع احتیاجات ضروری و تسهیلات تکلیفی ارائه کرد.
وی با تشریح این که بانک ملی ایران هماکنون بیش از ۵۲ میلیون مشتری در اقصی نقاط کشور دارد، تصریح کرد: این بانک در سال گذشته مبلغ تقریبی ۵۰ همت در بخش تسهیلات خرد در راستای اشتغالزایی، ازدواج جوانان، فرزند آوری و... به متقاضیان پرداخت کرده است.
آیتاله سیدمحمد شاهچراغی پس از شنیدن گزارش دکتر نجارزاده گفت: بانک ملی ایران بانکی خوشنام و امین مردم است و مسؤولان این بانک باید قدر این خوشنامی را بدانند.
وی ضمن قدردانی از تلاشهای انجام گرفته در راستای ارائه خدمات مطلوب مالی و تسهیلاتدهی به آحاد جامعه، افزود: بانک محل خدمت به مردم است و باید با تلاش مؤثر مشتریان را راضی نگه داشت.
آیتاله شاهچراغی در ادامه صداقت و امانت را از صفات خوب در دین اسلام برشمرد و گفت: خدمت به مردم عبادت و سعادت است.