به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون: این شرکت همواره تلاش کرده تا خود را در محک آزمون قرار داده و بدین ترتیب سبب شود هم انگیزهای برای ادامه مسیر تعالی خود پیدا کرده و هم به تمام ذی نفعان خود از اراده پولادین حرکت در مسیر آینده بگوید.
بر این اساس، بیمه تعاون، با شرکت در همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان موفق شد با ارائه گزارشهای اثرگذار در خدمت رسانی به مشتریان و جلب رضایت آنان، دو گواهینامه سالهای ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ را دریافت کند.
شرکت بیمه تعاون همواره تلاش کرده تا در مسیر جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات مطلوب و رضایت سنجی آنان اقدام کرده و بر این اساس، موفق به دریافت گواهیهای استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴؛ ویرایش ۲۰۱۸ (سیستم پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری) و ایزو ۱۰۰۰۲ ویرایش ۲۰۱۸ (سیستم مدیریت شکایات مشتریان) و تمدید آنها برای چندین سال کرده است.
از دیگر سو، اقدامات صورت گرفته در روابط عمومی و امور مشتریان این شرکت، مبتنی بر استانداردهای دریافت شده، سبب شده است تا در نهمین جشنواره روابط عمومیهای برتر صنعت بیمه کشور، به عنوان شرکت منتخب در رشته «رضایت مشتری» معرفی شد.
گفتنی است پیشتر در هشتمین پویش سه شنبههای نوآوری بیمه مرکزی که با ارائه «رویکرد جت، گارانتی رضایت مشتریان» از سوی بیمه تعاون همراه بوده است، مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی نیز تأکید کرده بود که «صنعت بیمه مجموعهای مردم مدار و مخاطب محور است و تمامی فعل و انفعالات در حوزه تصمیم سازی و عملیات بیمهای در راستای رضایتمندی مشتریان محصولات و خدمات بیمهای صورت میگیرد».