مخاطب24:نام منصوری با هر خودرویی که همراه میشود، در لحظه سطح انتظار مخاطب از عدد ۱۰۰ هم عبور میکند و این نه تبلیغات است و نه تعارف! زیرا در رابطه با یکی از باکلاسترین تیونرهای صنعت بین المللی خودرو صحبت میکنیم.
منصوری به تازگی سراغ یک دستگاه پورشه ۹۱۱ توربو اس رفته تا یک هیولا با نام P۹LM EVO ۹۰۰ را از آن بیرون بکشد! کد ۹۰۰ اینجا اهمیت ویژهای دارد، زیرا رمز پیشرانه را برای مخاطب بازخوانی میکند.
خوب ابتدا سراغ نمای ظاهری برویم که منصوری کیت بدنه سنگینی را به اجرا گذاشته البته سنگین نه از نظر وزن بلکه از نظر حجم جزئیاتی که مشاهده میکنید. در بحث وزن باید بگوئیم اکثر قسمتهای پنل بدنه از فیبرکربن تولید شده اند که اثر مهمی بر زیبایی و مهندسی وزن دارد.
همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید، پورشه جدید منصوری ترکیب رنگ بسیار خاصی را بر تن دارد. ترکیب جالبی از مشکی بافت دار و سبز که حتی رینگها نیز با این ترکیب هماهنگ شده اند. در فضای داخل کابین نیز حالتی مشابه در نظر گرفته شده با این تفاوت که سبز گرم جای خود را به یک رنگ نعنا یخی خاص داده تا بین گرمی بیرون و سردی داخل تعادلی لوکس و دوست داشتنی ایجاد شود.
در توسعه جزئیات کابین نیز پوشش فیبرکربن همچنان دلبریهای خود را دارد.
اما پیشرانه، اینجا پورشه در حالت استاندارد به تپنده ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر توربودوقلو مجهز است. منصوری از اینترکولر جدید، سیستم اگزوز جدید، ریمپ و... استفاده کرده تا میزان خروجی را به ۹۰۰ اسب بخار و گشتاور را به ۱۰۰۹ نیوتن متر برساند.
پورشه ۹۱۱ توربو اس منصوری طی ۲.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت میرسد که حدود یک دهم ثانیه از نسخه استاندارد شرایط بهتری دارد. بیشینه سرعت نیز برابر با ۳۳۹ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.