به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه البرز:موسی رضایی در این بازدید با اشاره به کسب رتبه اول بیمه البرز در شاخصهای مهمی همچون سود و سرمایه گذاری در چهار ماه گذشته در صنعت بیمه از عملکرد خوب شبکه فروش مستقیم و غیرمستقیم قدردانی کرد.
وی بار دیگر با تاکید بر لزوم توسعه فروش بیمههای زندگی و توجه ویژه به آموزش نمایندگان در این حوزه، گفت: یکی از اصلیترین عوامل حفظ روند رو به رشد شرکت، طراحی محصولات جدید و تمرکز بر فروش آن است که امروز شوکا را میتوان مصداق بارز آن دانست.
مدیرعامل بیمه البرز رعایت اخلاق حرفهای در بازار رقابتی بیمه را سرلوحه کاری بیمه البرز دانست و گفت: به دنبال جذب پورتفوی به هر قیمتی نخواهیم بود و باید از تمدید پورتفوهای زیان ده امتناع کنیم.
موسی رضایی خواستار ارائه خدمات سریع و دقیق به بیمه گزاران زیان دیده شد و تاکید کرد: جلب رضایت مشتریان بواسطه پرداخت به موقع و سریع خسارت بهترین تبلیغ برای شرکت است از این رو باید همکاران تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری هر چه بیشتر بکار بگیرند.
غلامرضا عزیزی و مجتبی قمری گل دو تن از اعضای هیات مدیره، بهروز میرزایی رئیس دفتر مدیر عامل و هیأت مدیره و برخی از معاونین و مدیران ستادی بیمه البرز، مدیرعامل را در این بازدید همراهی کردند.