کد خبر: ۲۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، جاسوسی از باشگاه و افشای قرارداد‌ها را با هدف ایجاد بی‌ثباتی در پرسپولیس دانست و خبر از پیگیری ویژه این موضوع داد.

مخاطب۲۴ : به نقل از روزنامه فرهیختگان ؛ باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، جاسوسی از باشگاه و افشای قرارداد‌ها را با هدف ایجاد بی‌ثباتی در پرسپولیس دانست و خبر از پیگیری ویژه این موضوع داد.

جاسوسی از باشگاه پرسپولیس و افشای برنامه‌ریزی شده اسناد آن به قصد انتشار که معمولا از طریق چند مرجع و سایت خبری مشخص و ثابت صورت می‌گیرد، پدیده جدیدی نیست. البته این امر در دوره‌های زمانی خاصی اتفاق می‌افتد و مشخصا هر بار هدف از آن، ایجاد بی‌ثباتی در پرسپولیس است. هواداران عزیز اگر به حافظه خود رجوع کنند به یاد می‌آورند؛ در اکثر موارد، این اتفاق در زمان‌هایی روی داده است که پرسپولیس بعد از کسب عنوان قهرمانی، با کنترل و مدیریت بحران‌ها و مشکلات بی‌پایان خود، آرامش نسبی را برقرار کرده و در حال متمرکز شدن برای حل مشکلات اقتصادی و خیز دوباره به سمت قهرمانی بوده است. شاید به جرات بتوان گفت در دو دهه گذشته روال بر این قرار بوده است که بعد از هر قهرمانی پرسپولیس، فشار برای ایجاد بی‌ثباتی در بخش کادر فنی، مسایل اقتصادی یا بخش مدیریتی این مجموعه به طور جدی اتفاق افتاده است.

با توجه به این سابقه ذهنی، وضعیت موجود و ارسال پی در پی اسناد داخلی باشگاه پرسپولیس از جمله قرارداد‌های بازیکنان، برای رسانه‌های خاص که در چنین مواقعی ماموریت انجام این کار را دارند، نکته عجیب و غافلگیر کننده‌ای برای باشگاه پرسپولیس نیست. شاید بعضی انتظار نداشتند؛ مدیریت باشگاه، مشکلات چند هفته قبل را به نحو مناسبی مدیریت، حل و فصل و از آن عبور کند. بعد از آن منتظر بودیم؛ ببینیم حرکت بعدی علیه پرسپولیس چه خواهد بود؟ همچنین پیش بینی می‌کنیم، در مرحله بعدی برای زمین‌گیر کردن پرسپولیس، سراغ خود تیم یا چارچوب‌های اقتصادی باشگاه بروند. این یک پیش‌گویی و احتمال نیست. تجربه از گذشته است که همیشه با چنین سناریو‌هایی روبه رو می‌شویم.

در ارتباط با انتشار اسناد نیز مدیریت باشگاه پرسپولیس به معاونت حقوقی و حراست باشگاه دستور رسیدگی و پیگیری ویژه برای شناسایی عوامل و ابعاد این موضوع در داخل و خارج از باشگاه را داده است. قطعا با عوامل دخیل در این موضوع، برخورد مقتضی صورت خواهد گرفت. همچنین حق پیگرد حقوقی نسبت به انتشار اسناد توسط رسانه‌های خاص برای باشگاه محفوظ خواهد بود.

در این ارتباط باید توجه داشت که ارسال یا درز اسناد برای انتشار لزوما نمی‌تواند مستقیم از باشگاه اتفاق افتاده باشد و قطعا در بررسی‌هایی که انجام می‌شود، احتمال‌های مختلف در نظر گرفته خواهد شد.

از سوی دیگر یادآور می‌شویم باشگاه پرسپولیس در دوره مدیریت اخیر خود، چه در ارتباط با اسنادی که اخیرا انتشار یافته است و چه در موارد قبلی، بر خلاف بعضی باشگاه‌های خاص مطلبی برای پنهان کردن ندارد. تمام این اسناد در اختیار سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف و ذیربط قرار دارد. این موضوع در مورد اسناد مالی مشهودتر است، چنان که در روز‌های گذشته ارزش قرارداد و دستمزد اعضای تیم از طریق مراجع رسمی هم منتشر شد و مشخص گردید باشگاه‌هایی که تبلیغ می‌شود در حق‌شان اجحاف شده است هم بیش از پرسپولیس هزینه کرده‌اند. پرسپولیس از شفاف‌ترین باشگاه‌ها در فوتبال ایران است و همکاری‌های باشگاه در این زمینه حتی فراتر از تقاضا‌ها بوده است و در به اصطلاح افشاگری‌های اخیر هم مطلبی جدید یا برخلاف اعلام‌های باشگاه دیده نمی‌شود، اما موضوع از باب افشای اسناد باشگاه که در حکم افشای اسناد دولتی خواهد بود، حائز توجه است و جای بحث و پیگرد از سوی باشگاه و نهاد‌های ذیصلاح را دارد.

در این ارتباط مهم‌ترین نکته این است که مانند همیشه با حمایت و پشتیبانی هواداران و همبستگی، سعی خواهیم کرد از مشکلات و موانعی که بر سر راه پرسپولیس قرار داده می‌شود، عبور کنیم. با توجه به این که ایجاد مشکل و حاشیه برای تیم، همیشه بخشی از این سناریو بوده است، نیاز است هواداران با هوشیاری و آمادگی لازم به حمایت خود از پرسپولیس به ویژه از مجموعه تیم ادامه دهند.

برچسب ها: پرسپولیس
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چه نکات مهمی را باید قیل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی استوک بدانیم؟ title
بسیاری از مردم تمایل دارند کامپیوتر‌های دست دوم را خریداری کنند، زیرا قیمت آن‌ها بسیار کمتر از کامپیوتر‌های نو است.
آپدیت جدید واتساپ با تغییرات گسترده منتشر شد title
انتشار آپدیت جدید واتساپ برای اندروید و iOS آغاز شده است. آخرین به روزرسانی WhatsApp تغییراتی ظاهری و همچنین کاربردی را به دنبال می‌آورد.
برو کشکت و بساب و عمر نوح کن! title
اگر می‌خواهید عمر طولانی و سالمی را تجربه کنید خوردن این خوراکی پرخاصیت را به شما توصیه می‌کنیم.
همسر بهرام رادان دقیقا به کجا خیره شده است؟ title
تصویری از نگاه روبه افق مینا مختاری با فنجان چایی در دست منتشر شده است.
بدترین رانندگان جهان اهل کدام کشور هستند؟ title
احتمال مرگ در یک تصادف رانندگی در جمهوری دومینیکن ۱۵ برابر بیشتر از ایسلند است.
هوش مصنوعی چه مشکلی با فضایی‌ها دارد title
همیشه این سوال وجود داشته است که در جهانی با میلیارد‌ها کهکشان و ستاره چرا ما نشانه‌ای از موجودات بیگانه پیدا نمی‌کنیم. ظاهرا هوش مصنوعی مانع پیدا کردن فضایی‌ها می‌شود
امیرحسین کجاست؟ title
پسر ۱۴ ساله اهل گرگان بعد از ۵ روز مفقودی همچنان پیدا نشده است.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.