کد خبر: ۲۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
در دنیای مدرن امروزی، یکی از راه های پیشرفت در کسب و کارهای کوچک و بزرگ، شرکت در نمایشگاه های بین المللی است. برای آن که بتوانید در روزهای شلوغ تمایشگاه عالی ترین نتیجه را بگیرید، بهتر است از شرکت های غرفه سازی حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید

همان گونه که شرکت در نمایشگاه های ملی و بین المللی یکی از راهکارهای هوشمندانه برای کسب سود بیشتر است، لازم است  شما هنگامی که تصمیم به شرکت در یکی از رویدادهای این چنینی را دارید، استراتژی مناسبی به همراه داشته باشید. به گزارش پایگاه خبری مخاطب ۲۴ و به نقل از ستادهای برگزاری نمایشگاه ها، بسیاری از صاحبین کسب و کارها نمی دانند که باید چه استراتژی داشته باشند و برای این امر به کدام شرکت غرفه سازی مراجعه کنند؟ بنابراین در اولین قدم می توانند از مشاوره هایی استفاده کنند که اقلب در تمامی گروه های غرفه ساز رایگان است. در این بخش، قصد داریم به معرفی برخی از شرکت های برتر غرفه ساز بپردازیم. لازم به ذکر است تحقیق در خصوص کارایی و ارائه خدمات انان به عهده شما خواهد بود.

بهترین غرفه سازان ایران

بهترین غرفه سازان ایران

 بصورت معمول شرکت های برتر مشاوره دهنده و ارائه خدمات نمایشگاهی در ایران، دارای خصوصیات و ویژگی های تقریبا مشابه ای هستند و بر مبنای رضایت و خواست مشتری عمل می کنند بتوانند همراه خوبی برای کارفرمایان خود در این حیطه باشند. از ویژگی های بارز تمامی شرکت های طراحی و ساخت ایران می توان به طراحی اصولی و دقیق،استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت اشاره کرد که این اصل در کنار سایر اصول از جمله ایجاد خلاقیت قرار خواهد گرفت. توانمندی و ارائه خدمات و طبقه بندی شرکت های رتبه دار نمایشگاهی را نمی توان تنها با چند خط بیان کرد اما بطور معمول هدف اطلاع رسانی و اگاه سازی در خصوص شرکت هایی است که در زمینه شرکت در رویدادهای نمایشگاهی همراهان خوبی برای کارفرمایان خود بوده اند و در صفر تا صد قبل و هنگام و پس از روزهای شلوغ نمایشگاه بهترین در نوع خود بوده اند. در ادامه شما عزیزان را با برخی از بهترین غرفه سازان ایران آشنا می کنیم تا بتوانید با دید بازتر خدمات را قیاس کرده و انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

·      شرکت برسا دیزاین(barsadesign)

شرکت خدمات و مشاوره رویداد نمایشگاهی برسا دیزاین، یکی از بهترین غرفه سازان ایران محسوب می شود. این شرکت، دارای 26 سال سابقه طلایی و درخشان در زمینه ساخت انواع غرفه های نمایشگاهی در تمامی نمایشگاه های بین المللی داخلی و خاورمیانه است. این شرکت دارای نمونه کارهای بسیار زیادی در زمینه طراحی و ساخت غرفه است و این امر موجب می گردد تا کاربران بتوانند به آسانی طرح و شکل غرفه مورد نظر خود را با استراتژی مناسب بچینند و خروجی خوبی انتظار داشته باشند. علاوه بر آن، متخصصان با تجربه و زبر دست این شرکت، قادر به برنامه ریزی دقیق و مو به مو مراحل اجرایی متناسب با خواست و سلیقه شما هستند.

ناگفته نماند به علت دقت بالا و ایده های منحصر به فرد مهندسان این شرکت، هزینه طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی در شرکت برسا دیزاین عموما بالا است

·      شرکت متدکس(methodex)

شرکت متدکس، یکی دیگر از شرکت های برتر در زمینه مشاوره و ساخت سازه های نمایشگاهی محسوب می شود که در لیست برترین غرفه سازان ایران قرار دارد. این شرکت دارای 15 سال سابقه درخشان در زمینه مساوره و طراحی و پیش برد انواع پروژه های غرفه های نمایشگاهی است. ناگفته نماند که گرید شرکت متدکس، بی است. از مهم ترین مزایای شرکت  متدکس، می توان به طراحی بسیار خلاقانه و منحصر به فرد غرفه نمایشگاهی اشاره نمود که تخصص اصلی ان ها محسوب می گردد. علاوه بر آن، متخصصان این شرکت قادر به ساخت غرفه های نمایشگاهی با بهترین متریال و دقیق ترین طراحی هستند. توجه به خواست مشتری، استفاده از دانش روز و تحویل سازه در کوتاه ترین زمان ممکن باعث شده است که این شرکت در لیست مربوطه قرار بگیرد

·      شرکت آمیتیس     ( amitis)

شرکت طراحی و ساخت غرفه آمیتیس نیز در لیست برترین غرفه سازان در ایران قرار دارد. این شرکت تنها 5 سال سابقه کار در زمینه طراحی و ساخت غرفه دارد که توانسته در طی این 5 سال فعالیت درخشان، درجه گرید آ را نصیب خود نماید. غرفه هایی که توسط این شرکت ساخته می شوند، از تمامی استانداردهای جهانی برخوردار هستند و از جدیدترین طراحی بهره می برند. علاوه بر آن، هزینه ساخت غرفه نمایشگاهی در شرکت آمیتیس با توجه به خروجی مطلوب، عاقلانه و مقرون به صرفه است.

·      شرکت فرارنگ (fararang)

از برترین غرفه سازان  ایران، می توان به شرکت فرارنگ اشاره نمود. این شرکت توانسته در طی 15 سال سابقه درخشان و فعالیت طلایی خود، درجه امتیاز و گرید آ را نصیب خود کند. علاوه بر آن، شما می توانید انواع غرفه های کلاسیک و مدرن را در آلبوم این شرکت مشاهده نمایید. یکی از مهم ترین معایب شرکت غرفه سازی فرارنگ، تعداد پایین نمونه کار است. متاسفانه تعداد آلبوم و نمونه کارهای این شرکت بسیار محدود می باشد و این امر سبب شده انتخاب برای برخی از صاحبین کسب و کار که به آن ها رجوع می کنند، کمی سخت باشد در کنار معاطب، ناگفته نماند که شما می توانید با مراجعه به این شرکت، می توانید سازه خود را با هزینه ای مناسب و کیفیت معقول تحویل بگیرید.

 

Eshelsazan اشل سازان

 

شرکت طراحی و ساخت غرفه سازی نمایشگاهی اشل سازان نیز در لیست بهترین غرفه سازان ایران قرار می گیرد. این شرکت، از 10 سال سابقه طراحی و ساخت غرفه در نمایشگاه های بین المللی برخوردار است. اما یکی از مهم ترین عواملی که سبب کاهش تعداد مشتریان شرکت اشل سازان شده، میزان کیفیت پایین غرفه های آن است. غرفه هایی که توسط این شرکت طراحی و ساخته می شوند، از قیمت بسیار مناسب و اما کیفیت ضعیفی برخوردار هستند. البته می توان این را مد نظر قرار داد که سازه های ساخت این گروه مناسب برگزاری رویدادهای ۲.۳ روزه خواهند بود و با صرف هزینه کم، شما یک سازه مناسب خواهید داشت.

 

·      شرکت رایمون (raymon)

شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی رایمون نیز جزو بهترین غرفه سازان ایران محسوب می شود. این شرکت دارای 15 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی غرفه است. البته در نظر داشته باشید که سابقه شرکت رایمون در ساخت و اجرای طرح غرفه بسیار پایین است. اینص شرکت دارای نمونه کارهای بسیار ارزشمند و مرغوب از طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی می باشد و این امر سبب افزایش تعداد مشتریان آن شده است.

 

·      شرکت کبیرسازان(kabirkarsan)

بهترین غرفه سازان ایران

یکی از برترین و بهترین غرفه سازان  ایران، شرکت ساخت غرفه نمایشگاهی کبیرسازان است. شرکت کبیرسازان، دارای 11 سال سابقه طلایی و فعالیت فشرده است. این شرکت توانسته در طی این 11 سال، بیش از چندین هزار غرفه نمایشگاهی بسازد. شما می توانید انواع مختلفی از غرفه های نمایشگاهی مدرن و کلاسیک را در آلبوم نمونه کار های شرکت کبیرسازان مشاهده نمایید. از مهم ترین مزایای شرکت غرفه سازی کبیرسازان، ساخت غرفه نمایشگاهی با بالاترین کیفیت، بهترین طراحی و مناسب ترین هزینه است. در نظر داشته باشید که متخصصان و کارشناسان شرکت کبیرسازان، قادر به ساخت غرفه متناسب با انواع کسب و کار ها با هر نوع تزئیناتی هستند.

 

با مطالعه مقاله رازهای ناگفته غرفه سازی وبسایت کمک معمار می توانید مسئولیت ها و وظایف گروه های غرفه سازی را بهتر بشناسید.

 

دیگر شرکت های خدمات دهنده و غرفه ساز کدامند؟

 

  • شرکت کندو
  • شرکت معماریک
  • شرکت ارمان سازه

 

در این مقاله از مخاطب ۲۴ سعی کرده ایم نگاه کوتاهی به شرکت های برتر غرفه ساز بیندازیم و بیان کنیم هر یک از آن ها در کدامیک از موارد دارای نقطه قوت و ضعف هستند. هدف صرفا معرفی و بررسی شرکت ها بوده و تصمیم گیری نهایی به عهده شما عزیزان خواهد بود. 

 

برچسب ها: نمایشگاه
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.