کد خبر: ۲۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
باشگاه پیکان موافق معاوضه بازیکن ملی پوش این تیم با گلر استقلال نیست.

مخاطب۲۴ : به نقل از ورزش سه ؛ طی ساعات گذشته اخباری مبنی بر احتمال معاوضه علیرضا رضایی با سامان فلاح و پرداخت مبلغ توسط باشگاه استقلال به پیکان برای انجام این انتقال مطرح شده بود که اکنون عضو هیئت مدیره این باشگاه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

ابراهیم شکوری در خصوص شایعات اخیر پیرامون معاوضه سامان فلاح، کاپیتان تیم فوتبال پیکان با بازیکن تیم‌های دیگر عنوان کرد: به هیچ عنوان بحث معاوضه بازیکنان ما با سایر تیم‌ها مطرح نبوده و این موضوع اصلا درست نیست. اگر قرار بر معاوضه هم باشد، بدون تردید به دنبال بازیکنان ملی‌پوش و ستاره‌های سرشناس لیگ می‌رویم، نه اینکه هر بازیکنی را در پست دفاع آخر جذب کنیم.

عضو هیات مدیره پیکان اضافه کرد: باشگاه پیکان کارخانه تولید بازیکن است. ما به معنای واقعی یک «باشگاه» هستیم و شرایط حرفه‌ای در فوتبال را رعایت می‌کنیم. در واقع سامان فلاح دست‌آورد باشگاه ما به شمار می‌رود و می‌خواهیم محصول آکادمی‌مان را با بهترین شرایط و بالاترین قیمت ممکن بفروشیم. در این میان، اما فقط نگاه اقتصادی نداریم بلکه هم منافع بازیکن را در نظر می‌گیریم و هم باشگاه.

شکوری با بیان اینکه فوتبال به یک بیزینس تبدیل شده و در این بازار، احساسات جایی ندارد، ابراز کرد: اولویت ما برای حضور در این بازار، استفاده از علم تجارت فوتبال است. چیزی غیر از منافع بازیکن و باشگاه را در نظر نمی‌گیریم.

او یادآور شد: متاسفانه با وجود آن که شفاف و به دور از تنش فعالیت می‌‎کنیم، باز هم شاهد یکسری شایعات هستیم، اما این شایعات نمی‌تواند ما را از مسیری که در حال ایجاد آن هستیم، دور کند.

این عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان تصریح کرد: نه تنها سامان فلاح، بلکه تعداد زیادی از بازیکنان ما در همین فصل با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه از پیکان جدا شدند. هیچ گلایه‌ای از هیچ باشگاهی نداریم و برای همه اهالی فوتبال ایران آرزو موفقیت می‌کنیم. امیدواریم باشگاه پیکان بتواند مثل سال‌های گذشته، وظیفه خود در قبال کشف، پرورش و معرفی ستاره‌های جدید و جوان به تیم‌های ملی را به نحو احسن پشت سر بگذارد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان title
۲۰ شهریور سال گذشته پسر ۱۶ ساله‌ای به نام نوید به همراه پدرش با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت شکایتی را مبنی بر آزار و اذیت چهار متجاوز ثبت کرد.
حشاشین ممنوع شد title
طبق دستور شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.
بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب پلمپ شد؟! title
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
قاتل مجنون چرا باید آزد باشد؟ title
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
حمید رسایی لیست درخواست هایش را از مجلس مطرح کرد! title
حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم گفت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند را فراهم کند.
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.