کد خبر: ۲۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۰
تیم ملی والیبال جوانان ایران آخرین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان در منامه بحرین را با پیروزی مقابل بلغارستان به پایان برد.

مخاطب۲۴ : به نقل از ورزش سه ؛ تیم ملی جوانان ایران از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان به مصاف بلغارستان رفت و سه بر یک به پیروزی رسید.

ملی‌پوشان ایران در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را به حریف واگذار کرد، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید تا ششمین برد متوالی خود را به دست آورند.

پوریا حسین‌خانزاده، عرشیا به‌نژاد، مبین نصری، امیرمحمد گلزاده، عرفان نوروزی، شایان سپهری‌فرد و سجاد جلوداریان (لیبرو) آغاز کننده بازی بودند. داوری این بازی حساس هم به عهده داورانی از قزاقستان و بحرین بود.

تا قبل از این بازی ایران و بلغارستان تنهای تیم‌هایی بودند که از شروع تورنمنت هیچ شکستی نداشتند. بازیکنان ایران که از روز اول سودای قهرمانی داشتند، قبل از بازی مصمم بودند که در این دیدار به نتیجه‌ای جز پیروزی سه بر صفر به چیز دیگری فکر نمی‌کنند، اما بازی سخت‌تر از آن بود که آن‌ها فکر می‌کردند و به این خواسته‌شان نرسیدند.

آن‌ها بازی را خوب شروع کردند و در ست اول و در مقابل تیمی که الکساندر نیکولوف را دارد که در لیگ ملت‌ها از چهره‌های شاخص بود، سرمربی این تیم را مجبور کرد در امتیاز ۸ بر ۲ وقت استراحت بگیرد. این وقفه بلغاری‌ها را به بازی برگرداند، اما نه در حدی که بتوانند مزاحمتی برای ایران ایجاد کنند. ایران تا آخر ست برتری‌اش را حفظ کرد و ۲۵ بر ۱۷ برنده بود.

ست دوم ست قدرتنمایی دو تیم بود. هر دو پایاپای پیش آمدند و هر تیمی که عقب می‌ماند جبران می‌کرد. سرمربیان دو تیم هم با وقت‌های استراحت و توصیه‌های تاکتیکی سعی کردند برتری‌شان را به رخ هم بکشند. ایران می‌توانست برنده این ست باشد، اما چند اشتباه نتیجه را ۲۵ بر ۲۳ به نام بلغارستان زد.

ست سوم هم مثل دوم سخت و پایاپای بود. دو تیم امتیاز به امتیاز پیش رفتند؛ یک ست نفس‌گیر و پر از استرس. این ست با برتری ۲۵ بر ۲۲ ایران به پایان رسید. رقابت جذاب دو تیم در ست چهارم هم ادامه داشت. تلاش ایران این بود که بازی را در همین ست به پایان ببرد، اما خواسته بلغاری‌ها کشاندن بازی به ست پنجم بود. اما ایران موفق‌تر بود و ست را ۲۵ بر ۲۳ به پایان برد.

امیرمحمدگلزاده با کسب ۲۱ امتیاز بهترین بازیکن ایران در این مسابقه بود و نیکولوف بلغارستان با ۲۳ پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. عرفان نوروزی و پوریا حسین خانزاده در پایان این دیدار برای برای تست دوپینگ انتخاب شدند.

برچسب ها: والیبال
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.