مخاطب۲۴ ؛ به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، مفید امینی، در دیدار با کارکنان این شعبه، ضمن تشکر از زحمات همکاران، بر تلاش در زمینه احصای مشکلات موجود و هموار ساختن مسیر برای پیشبرد امور شرکت تأکید کرد.
بر اساس این گزارش، امینی بهاتفاق معاون برنامهریزی و توسعه بازار شرکت در ادامه حضور خود در شعبه اراک، با نمایندگان بیمه معلم در استان مرکزی دیدار کرد و پس از شنیدن مسائل و دغدغههای مطرحشده، گفت: با اولویتبندی و برنامهریزیهای لازم و ارائه راهکارهای صحیح، سعی خواهیم کرد موانع و مشکلات موجود را در راه رشد و توسعه شرکت رفع کنیم.
گفتنی است در پایان این نشست، از نمایندگان برتر در سال گذشته و همچنین نماینده برتر در سه ماهه اول سال جاری، با اهدای لوح و جوایز قدردانی شد.
شایان ذکر است در این سفر، مفید امینی، در دیدار با بیمهگذاران بزرگ استان مرکزی، توسعه تعاملات بیمهای و ارائه خدمات باکیفیت به بیمهشدگان را سیاست اصلی تصمیمسازان شرکت بیمه معلم دانست و بر ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان تأکید کرد.