کد خبر: ۲۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و پیگیری‌های مستمر بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.

مخاطب۲۴ : به نقل از روابط عمومی بانک آینده ؛ تشکیل جلسات متعدد در سطح هیات مدیره و هیات عامل بانک، اتخاذ تصمیم مشخص در راستای اجرای تکالیف ابلاغی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط بیرونی، تشکیل کار گروه در سطح اجراء و عملیاتی، واکاوی و مشخص نمودن اسناد و مدارک و سوابق اموال، املاک و دارائی‌های موجود، بهره‌گیری از ظرفیت کانون کارشناسان رسمی دادگستری در امر بررسی، ارزیابی و ارزش‌گذاری دارائی‌ها، بارگذاری نتایج حاصله از اقدامات کارشناسان رسمی در خصوص ارزش‌گذاری اموال و املاک در سامانه مربوط به سازمان بورس و اوراق بهادار با رویکرد رعایت اصل انطباق با ضوابط و مقررات تکلیفی، قانون‌مداری، بهبود و اصلاح وضعیت عملکردی و در نهایت شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به سهامداران برای آگاهی و اعتمادسازی نسبت به توانمندی بانک درمواجهه با ایفای تعهدات و در نهایت اعلام عمومی و انتشار آگهی برای فروش بخشی از اموال و املاک از طریق مزایده، توام با پیگیری مستمر و مداوم و استفاده از همه ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی در سطوح مختلف، از جمله موارد و اقدامات بانک آینده در تلاش برای بازگشائی نماد این بانک در تالار معاملات بورس بوده است.

گفتنی است اقدامات بانک آینده در راستای اجرایی نمودن ضوابط و مقررات و تحقق اصل شفاف‌سازی اگر اقدامی بی‌نظیر تلقی نگردد، مسلما اتفاقی کم نظیر در کشور بوده است. حاصل نتایج ارزیابی و کارشناسی کارشناسان کانون و خروجی کمی آنان از حیث برآورد قیمت این دارائی‌ها، بیانگر توانمندی ارزشمند مالی بانک در ایفای تعهدات و پاسخ به انتظارات و توقعات سهامداران از یک‌سو و برخوداری از دارائی‌های با قدرت نقدشوندگی بالا برای کمک به بهبود و اصلاح ترازنامه، اصلاح نسبت دارائی ثابت به حقوق صاحبان سهام، اصلاح و بهبود نسبت کفایت سرمایه از طریق ظرفیت افزایش سرمایه بانک می‌باشد.

شایان ذکر است این اتفاق مهم که در راستای بازگشائی نماد و ایجاد فضای شفاف‌سازی برای سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه جهت معاملات صورت گرفته است، چند پیامد مثبت از جمله؛ مشخص نمودن وضعیت دارائی و بدهی بانک، مشخص نمودن توان بانک در ایفای تعهدات نسبت به سهامداران، شفاف‌سازی و اصلاح صورت مالی مد نظر چارچوب و استاندارد‌های سازمان بورس و برگرداندن آرامش روحی و روانی سهامداران و مشتریان بانک آینده، را به همراه داشته است. ضمن آنکه وضعیت دارائی و اموال و املاک بانک آینده شرایطی را فراهم ساخته است تا این بانک در شبکه بانکی به ویژه در مقایسه با بانک‌ها و موسسات خصوصی کشور به عنوان یک بانک قدرتمند و با پشتوانه مالی ارزشمند برآورد گردد.

ذکر این نکته ضروری است که در سایه تصمیمات سرمایه‌گذاران در نظام عرضه و تقاضا، نماد می‌تواند نوسانات معقول را در پی داشته باشد.

برچسب ها: بانک آینده
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.