به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر:در این نشستها ضمن ارایه گزارشی از عملکرد سرپرستی در سال ۱۴۰۱ و بهار ۱۴۰۲ توسط مدیریت و سایر همکاران، جناب آقای دکتر آقادادی ضمن تقدیر از تلاشهای همکاران از اهداف و برنامههای شرکت در سال جاری سخن گفتند.
دکتر آقادادی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و فرا رسیدن دهه ولایت با اشاره به شعار شرکت "کوثر، خیر کثیر" تاکید داشتند میبایست تلاش مضاعفی جهت ثبت یک عملکرد درخشان با به کارگیری طرحهای مختلف در راستای ارائه خدمات بهتر به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و ذی نفعان صورت پذیرد.
ایشان افزود: پشتیبانی مناسب از شبکه فروش موجب سرعت بخشیدن به فعالیتها و افزایش بهره وری میشود که تمامی این اقدامات جلب حداکثری رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت و انتظار میرود که کارکنان سرپرستی با سرلوحه قرار دادن نظم و مسئولیت پذیری نقش خود را در تحقق اهداف سازمانی بجا آورند.
شایان ذکر است تقدیر از کارکنان نمونه استان و پاسخگویی به سوالات و بررسی مشکلات کارکنان و شبکه فروش از دیگر برنامههای این سفر بود.