کد خبر: ۲۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۱
رئیس باشگاه تاتنهام از مذاکره پنهانی سرمربی بایرن مونیخ با کاپیتان تیم ملی انگلیس در لندن خشمگین شده است.

مخاطب۲۴ : به نقل از فارس ؛ «توماس توخل» سرمربی تیم بایرن مونیخ به دلیل مذاکره محرمانه با «هری کین» ماشین گلزنی تیم تاتنهام در خانه او در لندن، «دنیل لیوی» رئیس باشگاه پایتخت‌نشین انگلیس را خشمگین کرده است.

کین که تنها یک فصل از قراردادش با تاتنهام باقی مانده، پس از مذاکراتی محرمانه با توخل در ماه می، به سرمربی پیشین چلسی گفته دوست دارد برای مبارزه در راه کسب عناوین قهرمانی، راهی تیم قهرمان آلمان شود.

لیوی، اما که از این مذاکرات برآشفته شده است، اولین پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام که ۶۰ میلیون پوند بوده را رد کرده و امیدوار است با نگه داشتن کین در لندن، باشگاه آلمانی از خرید او منصرف شود.

همچینن گفته شده کین در لیست تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید هم قرار دارد، اما بایرن مونیخ، دست برتر را دارد و این ۲ باشگاه در فکر گزینه‌های دیگری هستند.

بایرنی‌ها پس از جدایی «روبرت لواندوفسکی» از آلیانز در تابستان گذشته، هنوز نتوانسته‌اند جایگزین مناسبی برای مهاجم گلزن لهستانی پیشین خود پیدا کنند و حالا توخل دست روی کین گذاشته است.

روزنامه بیلد چاپ آلمان نوشته لیوی که به دندان‌گردی در فروش بازیکنان تاتنهام شهره است و از این اقدام توخل هم عصبانی شده، قصد زجر دادن بایرن را دارد و می‌خواهد پیشنهاد ۸۵ میلیون پوندی آن‌ها برای کین ۲۹ ساله را هم رد کند.

بیلد نوشته توخل در این مذاکرات کین را وسوسه کرده که با حضور او، بایرن مونیخ یکی از شانس‌های فتح لیگ قهرمانان است و کاپیتان انگلیس که با وجود درخشش فوق‌العاده در تاتنهام دستش از جام کوتاه مانده، می‌تواند نقش بزرگی در تیم آلمانی برعهده بگیرد.

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس، تاکنون ۲۱۳ بار با پیراهن تاتنهام در لیگ جزیره گلزنی کرده و در حال نزدیک‌شدن به رکورد ۲۶۱ گل «آلن شیرر» است.

انتقال به بایرن مونیخ، کین را از یکی از اهداف خود که تبدیل‌شدن به بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس است دور می‌کند، اما این شانس را به او می‌دهد تا بیش از همیشه در جستجوی کسب جام باشد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازداشت داروفروشی که تاریخ انقضای دارو‌ها را تمدید می‌کرد title
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش دارو‌های غیرمجاز و تاریخ‌گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیرشده بیش از ۵۰هزار قلم انواع داروی تاریخ‌مصرف‌گذشته، نایاب و کمیاب کشف شد.
مرگ مردی که با کلیه خوک زندگی می‌کرد title
مردی که اولین پیوند کلیه خوک در جهان را دریافت کرده بود، درگذشت.
علائم اولیه آلزایمر در کدام قسمت بدن ظاهر می‌شود؟ title
محققان اظهار کردند که علائم اولیه آلزایمر در دهان فرد آشکار می‌شود.
عروس، مرد از آب درآمد title
مرد جوان اندونزیایی وقتی متوجه شد، زنی که۱۲ روز است با او ازدواج کرده، درواقع مردی است که خود را به‌جای زن جا زده است شوکه شد.
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز دو زن title
به‌دنبال مرگ مشکوک دو زن در دو پرونده جداگانه و شکایت خانواده آنها، دختر یکی از آن‌ها و شوهر دیگری بازداشت شده‌اند.
چه نکات مهمی را باید قیل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی استوک بدانیم؟ title
بسیاری از مردم تمایل دارند کامپیوتر‌های دست دوم را خریداری کنند، زیرا قیمت آن‌ها بسیار کمتر از کامپیوتر‌های نو است.
آپدیت جدید واتساپ با تغییرات گسترده منتشر شد title
انتشار آپدیت جدید واتساپ برای اندروید و iOS آغاز شده است. آخرین به روزرسانی WhatsApp تغییراتی ظاهری و همچنین کاربردی را به دنبال می‌آورد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.