کد خبر: ۲۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
آردا گولر به جای بارسلونا و دیگر باشگاه‌های معتبر اروپا، پیوستن به رئال مادرید را انتخاب کرد.

امخاطب۲۴ : طبق گزارش‌های منتشر شده از ترکیه استعداد جوان ترکیه‌ای در کنار سایر طرف‌های علاقه‌مند از جمله بارسلونا، سویا و میلان ترجیح داد به رئال مادرید بپیوندد.

آردا گولر، جوان شگفت‌انگیز فنرباهچه، چندین پیشنهاد از باشگاه‌های اسپانیا و لیگ برتر دریافت کرده، اما حالا او یک قدم تا رئال مادرید فاصله دارد. گولر 18 ساله دارای بند خرید 19 میلیون دلاری است و یکی از آینده‌دارترین بازیکنان فوتبال جهان به حساب می‌آید. او پیشنهاداتی از بارسلونا، سویا، میلان و آرسنال داشت، اما پیشنهاد رئال مادرید او را متقاعد کرده و باید منتظر رسمی شدن پیشنهاد او باشیم.

ناکامی بارسلونا

بارسا پس از سفر مدیر ورزشی جدیدش دکو، به استانبول، فکر می‌کرد که کار را تمام کرده است و حتی لاپورتا در یکی از سخنرانی‌های اخیرش در مورد علاقه شدید این باشگاه به این بازیکن خبر داد. اما مادرید به روند مذاکرات سرعت بخشید و با پیشنهادی که به این بازیکن ارائه داد او را برای آمدن به مادرید متقاعد کرد. نزدیکان بازیکن ترک اعلام کردند که از ابتدا نیز انتخاب گولر رئال مادرید بود و او ارزش زیادی برای رئال مادرید نسبت به بقیه تیم‌ها قائل است. حالا او مانند بلینگهام به آرزوی خود رسیده است.
با وجود اینکه رئال مادرید ماه‌هاست که استعداد چپ پای ترکیه را زیر نظر دارد اما قصد نداشت او را در این تابستان به خدمت بگیرد، اما زمانی که سیل پیشنهادات به سمت این بازیکن روانه شد، سفید پوشان به روند مذاکرات سرعت بخشیدند و او را برای فصل پیش رو جذب کردند. رئال مادرید حتی در فکر قرض دادن این بازیکن برای یک فصل بود اما اشتیاق زیاد گولر برای بازی در رئال مادرید باعث شد که سران مادرید او را به عنوان بازیکن تیم اصلی به خدمت بگیرند.

فصل خوب در فنرباهچه

به گفته رسانه‌های اسپانیایی رئال مادرید پس از دیدن عملکرد این بازیکن در بازی فنرباهچه با سویا در لیگ اروپا عاشق این هافبک تهاجمی شده است. در فصل 2023-2022 او 35 بازی برای فنرباهچه انجام داد که ثمره آن، 6 گل و 7 پاس گل بود. یکی از جدیدترین و بهترین عملکردهای او در فینال جام حذفی ترکیه (2-0) مقابل باشاکشهیر بود که در آن با یک پاس گل تعیین‌کننده خیالت هم‌تیمی‌هایش را بابت جام راحت کرد و جایزه بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد. او اکنون در آستانه انتقال رویایی به رئال مادرید است.

عامل اصلی این انتقال چه کسی بود؟

از زمانی که مشخص شد آردا گولر رئال مادرید را انتخاب کرده رسانه‌ها به دنبال کلید حل این پرونده بودند. بدون شک جانی کالافات نقش بزرگی در متقاعد کردن این بازیکن داشته است. کالافات که به عنوان استعدادیاب رئال مادرید به حساب می‌آید و وظیفه مذاکره با جوانان با استعداد را دارد، موفق شد آردا گولر را به لیست موفق بلند بالای خود اضافه کند. او در گذشته سابقه متقاعد کردن فده والورده، وینیسیوس جونیور، رودریگو، میلیتائو و.... را بر عهده داشته است.
دو فرد دیگری که گفته می‌شود به تصمیم‌گیری این بازیکن کمک کرده‌اند تونی کروس و لوکا مودریچ بودند. دو مغز متفکر خط هافبک رئال در سال پایانی قرارداد خود با مادرید هستند و دوست دارند که وارثان خوبی در رئال مادرید داشته باشند. رسانه‌های ترک تأیید کردند که آردا با تماس تلفنی با لوکا مودریچ در ارتباط بوده و مودریچ نقش مهمی در متقاعد کردن او داشته است.

شماره 10 بهتر از اوزیل!

زمانی که از اوزیل، ستاره سابق رئال مادرید، سؤال پرسیده شد که آیا از شماره 10 بهتر در فوتبال وجود دارد؟ گفت: «این سؤال یک اسم را به یاد من می‌آورد. برادری دارم که به او ایمان دارم، خدا او را از چشم بد حفظ کند، نام او آردا گولر است.»

نظر سردار آزمون در مورد آردا

سردار آزمون لژیونر ایرانی لورکوزن، ‌در مصاحبه اخیرش با رسانه ترکیه در مورد آردا گولر صحبت کرد. زمانی که از سردار در مورد این انتقال سؤال شد، آزمون گفت: «من از کودکی هوادار فنرباهچه و رئال مادرید هستم. آردا را می‌شناسم و مطمئنم در رئال مادرید موفق خواهد شد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
عکس‌هایی از پیکر نیکا شاکرمی و وسایلش در روز فوت title
رسانه قوه قضائیه با انتشار تصاویری از روز فوت نیکا شاکرمی نوشت: «نگاهی به گزارش‌های یاد شده با موضوع نیکا شاکرمی در اینترنشنال، بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان به‌عنوان سردمداران تهیه گزارش‌های جعلی از فوت نیکا شاکرمی واقعیت عجیبی را نشان می‌دهد
چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد title
انویدیا چت‌بات اختصاصی ChatRTX را با قابلیت‌های جذاب و کاربردی‌تر به‌روزرسانی کرد.
محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن title
مرد رمال که متهم است با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده در جلسه محاکمه مدعی شد که تعرضی در کار نبوده و شاکی‌ها با خواست و رضایت خودشان با وی ارتباط داشته‌اند.
چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟ title
بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است.
بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان رایگان می‌شود title
همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی (۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به صورت رایگان است.
نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟ title
محققان از احتمال شناسایی مکان درگذشت نخستین امپراتور روم خبر داده‌اند، آن‌ها ویلایی را شناسایی کرده‌اند که بر اثر فوران آتشفشان «وزوو» مدفون شده بود، درحالی‌که به نظر آنها، اطلاعات این ویلا با مکان درگذشت «آگوستوس»، نخستین امپراتور روم همخوانی دارد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.