کد خبر: ۲۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
تصاویری که شهروندان آمریکایی از عملیات دشوار یک خرس مادر برای عبور دو توله‌اش از حصار چوبی ضبط کرده اند پربازدید شده است.

مخاطب۲۴ : به نقل از فرارو ؛ یک ویدئوی شایان ستایش از لس آنجلس نشان می‌دهد که یک خرس مادر با گرفتن دو توله‌اش به دندان به آن‌ها برای عبور از حصار چوبی کمک می‌کند.

این حادثه در مونروویا، محله‌ای در شمال لس آنجلس، در جاده‌ای نزدیک پارک مونروویا کانیون حوالی ساعت ۱ بعد از ظهر روز ۱۲ ژوئن رخ داده است. در ابتدا خرس مادر از حصار چوبی بالا رفته و از آن عبور می‌کند. در ادامه یکی از توله‌ها کمی بالا می‌رود و مادر با گرفتن سر او با دندان‌هایش موفق می‌شود توله را به آنطرف حصار ببرد.

توله دیگر خیلی تقلا می‌کند، اما سعی او برای بالا رفتن نتیجه نمی‌دهد. ناگهان این توله بازیگوش دوان دوان خود را به وسط جاده می‌رساند که مادر را مجبور می‌کند از طرف دیگر حصار خود را به او برساند. کمی بعد خرس مادر به همان روش توله را به هوا بلند کرد و از حصار چوبی عبور داد. خرس مادر در یک نقطه بالای حصار می‌نشیند و نیمی از بدنش در یک طرف است و نیمی دیگر سعی می‌کند توله را بالا بکشد.

ده‌ها کاربر نظرات خود را در مورد این ویدئویی جالب بیان کردند. یکی از کاربران به شوخی گفت: او می‌گوید: می‌توانی لطفاً بیا! یکی دیگر نوشت: او حتی کتف او را نگرفت، فقط او را از پوست سر کشید.

این ویدئو در آرکادیا کالیفرنیا منطقه‌ای در ۲۰ مایلی شمال شرقی مرکز لس آنجلس گرفته شده است. مشاهده خرس در این منطقه به طور فزاینده‌ای رایج شده و به ساکنان هشدار داده شده است که با گرم شدن هوا اقدامات احتیاطی را انجام دهند.

تخمین زده شده حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار خرس سیاه در سراسر ایالت متحده وجود دارد در حالی که ۴۰ سال پیش ۱۰ هزار خرس وجود داشت.

برچسب ها
ارسال نظرا‌ت