کد خبر: ۲۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط تیم و تمرین پیشکسوتان تیم گفتگو کرد.

مخاطب۲۴ :‌به نقل از همشهری آنلاین ؛ پایان رافت مهاجم اسبق پرسپولیس در رابطه با شروع تمرین پیشکسوتان پرسپولیس بعد از دو سال و سایر موارد این روز‌های تیم مدافع عنوان قهرمانی با ما حرف می‌زند و در رابطه با همه مسائل به اظهار نظر می‌پردازد.

تمرینات پیشکسوتان پرسپولیس بالاخره استارت خورد!

دو سال بود به خاطر کرونا تمرینات تعطیل شده بود، اما خوشحالم که حالا هفته‌ای یک بار پیشکسوتان در زمین طرشت دور هم جمع شده و تمرین می‌کنند و همین سه‌شنبه که سپری شد ما دومین جلسه تمرین خودمان را برگزار کردیم. در این تمرینات هم از پیشکسوت بالای ۴۰ سال تا بالای ۶۰ سال حضور دارند و موجب شده تا ملاقات و دیدار‌ها تازه شده و پیشکسوتان در فضایی بسیار خوب و دوست داشتنی در کنار هم تمرین کنند. تمرینات ما با گرم کردن شروع می‌شود و بعد هم در قالب دو تیم بازیکنان با هم بازی می‌کنند.

در رابطه با احتمال جدایی گولسیانی که از چند تیم دیگر پیشنهاد دریافت کرده چه نظری دارید؟

به نظرم نباید اجازه دهند گولسیانی از پرسپولیس برود، چون بازیکنی است که برای پرسپولیس عالی کار کرده است؛ بازیکنی که واقعاً به کار پرسپولیس در آسیا و رقابت‌های داخلی می‌آید.

در رابطه با شرایط بیرانوند و دروازه‌بان دوم پرسپولیس چه نظری دارید؟

به نظرم بیرانوند به بازی‌ها می‌رسد، اما اگر نرسد باید دروازه‌بان دوم مورد استفاده قرار گیرد. در این رابطه حتماً دروازه‌بان دوم هم توجیه است در تیمی که بیرانوند حضور دارد دروازه‌بان دوم چندان تأثیرگذار نیست مگر اینکه محرومیت و مصدومیتی به وجود آید که کادر از گلر دوم استفاده کند

با وجود این شاید گلر دوم پرسپولیس چندان راضی به ماندن در پرسپولیس نباشد!

من به آقا یحیی پیشنهاد می‌دهم که گلر‌های لیگ یکی را هم ببیند، چون دروازه‌بان‌هایی هستند که به درد پرسپولیس می‌خورند و وقتی گلر خوبی به آن صورت نیست شاید بتوان از لیگ یک برای پرسپولیس گلر پیدا کرد.

خبر‌هایی که درباره حضور عزت‌اللهی در پرسپولیس مطرح شده!

سعید بازیکن خوبی است و چند سال است که نفر یک این پست است به همین دلیل حضورش در پرسپولیس هم به کار خودش می‌آید و هم پرسپولیس؛ از این نظر که حضور در آسیا و بازی در ایران می‌تواند او را بهتر در دید مربیان تیم ملی قرار دهد. از طرفی حضورش در مسابقات آسیایی می‌تواند خط میانی پرسپولیس را برای کارزار‌های بزرگ قدرتمند سازد.

پرسپولیس هنوز نتوانسته مهاجمی را به خدمت بگیرد و به نظر باید با پریرا کار را ادامه دهد!

قیمت بازیکنان خوب خیلی بالا است و به نوعی از ۶۰۰ هزار دلار بگیرید تا یک میلیون دلار هزینه باید پرداخت کرد. در مورد پریرا هم باید بگویم مانند دیاباته هیچ سودی برای پرسپولیس نداشت. فکر می‌کنم دنبال بازیکنانی مانند پریرا همچون بازیکن خارجی نساجی که هیچ کاری برای این تیم نکرد مافیایی وجود دارد که آن‌ها را به تیم‌های ما می‌دهند این در حالی است که بازیکنی مانند محمد عمری فقط ۵۰۰ میلیون از پرسپولیس می‌گیرد و خیلی بهتر از مهاجمان خارجی است که برای پرسپولیس هیچ ثمری نداشته است. متأسفانه این یک واقعیت است که مهاجم خارجی که ۲۰۰ هزار دلار می‌ارزد با یک تیم یک میلیون دلار قرارداد می‌بندد که واقعاً برای این مسأله باید فکری اساسی کرد. جدا از این مسائل پرسپولیس باید یک مهاجم تاپ بگیرد که در ایران و آسیا به کار پرسپولیس بیاید.

برچسب ها: پرسپولیس
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چه نکات مهمی را باید قیل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی استوک بدانیم؟ title
بسیاری از مردم تمایل دارند کامپیوتر‌های دست دوم را خریداری کنند، زیرا قیمت آن‌ها بسیار کمتر از کامپیوتر‌های نو است.
آپدیت جدید واتساپ با تغییرات گسترده منتشر شد title
انتشار آپدیت جدید واتساپ برای اندروید و iOS آغاز شده است. آخرین به روزرسانی WhatsApp تغییراتی ظاهری و همچنین کاربردی را به دنبال می‌آورد.
برو کشکت و بساب و عمر نوح کن! title
اگر می‌خواهید عمر طولانی و سالمی را تجربه کنید خوردن این خوراکی پرخاصیت را به شما توصیه می‌کنیم.
همسر بهرام رادان دقیقا به کجا خیره شده است؟ title
تصویری از نگاه روبه افق مینا مختاری با فنجان چایی در دست منتشر شده است.
بدترین رانندگان جهان اهل کدام کشور هستند؟ title
احتمال مرگ در یک تصادف رانندگی در جمهوری دومینیکن ۱۵ برابر بیشتر از ایسلند است.
هوش مصنوعی چه مشکلی با فضایی‌ها دارد title
همیشه این سوال وجود داشته است که در جهانی با میلیارد‌ها کهکشان و ستاره چرا ما نشانه‌ای از موجودات بیگانه پیدا نمی‌کنیم. ظاهرا هوش مصنوعی مانع پیدا کردن فضایی‌ها می‌شود
امیرحسین کجاست؟ title
پسر ۱۴ ساله اهل گرگان بعد از ۵ روز مفقودی همچنان پیدا نشده است.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.