کد خبر: ۲۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
امروز در بازار نقل و انتقالات چه خبر‌هایی است؟ کدام باشگاه به دنبال کدام بازیکن است؟

مخاطب24:برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روز‌های سال است؛ روز‌هایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روز‌ها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود.

در بزم دور یک‌دو قدح درکش و برو/ یعنی طمع مدار وصال دوام را‌ای صاحب فال که نامت ووت وخهورست است، تو که به طور قرضی از برنلی به منچستریونایتد آمدی و هیچکار به درد بخوری هم نکردی، اما انتظار داشتی قراردادت تمدید شود، باشگاه که در این شرایط پول یامفت ندارد به تو بدهد، همینکه مدتی اینجا بازی کردی، راضی باش و بعدا برای نوه‌هایت تعریف کن.

"بیانیه مهم صفحه شایعات"
درود
هدف صفحه شایعات از روز اول نشاندن لبخند بر چهره زیبای خوانندگان این صفحه بوده است، اما گویا ناخواسته ادبیات به کار رفته در این صفحه موجب تکدر گروهی از خوانندگان گرامی شده است. از آنجا که کوچکترین ناراحتی شما عزیزان، آنطور که شاعر می‌فرماید، "خواب در چشم تَرَم می‌شکند"، با عذرخواهی از همه سروران، ادب‌دوستان، اساتید زبان و ادبیات فارسی و پژوهندگان این حوزه به ویژه دانشجویان ادبیات دانشگاه آزاد رودهن، شایعات امروز را با زبانی فاخرتر تقدیم شما می‌کنیم. باشد که این اتفاق موجبات اعتلای فوتبال در اقصی نقاط جهان را فراهم کند.

برچسب ها: نقل و انتقالات
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
فروش اسکناس‌های ایرانی با قیمت نجومی در «آمازون» title
بازار فروش اسکناس‌های نو در فروشگاه اینترنتی آمازون داغ است.
۶ ضرر نوشیدن قهوه با معده خالی title
نوشیدن قهوه در اوایل صبح ایده خوبی نیست؛ زیرا ترشح کورتیزول یا هورمون استرس را تشدید می‌کند و سبب تغییرات خلقی و اضطراب می‌شود.
اسکرین شات گرفتن یواشکی در واتس اپ ممنوع شد! title
هدف از این ویژگی در واتساپ، جلوگیری از به اشتراک گذاری تصاویر صاحب پروفایل توسط افراد دارای سوءنیت بدون رضایت صاحب آن بود. با این حال، اسکرین شات، گزینه مذکور را دور زد.
جزییاتی جدید از قتل شهردار منطقه ۵ شیراز title
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز توضیحاتی درباره جزییات ماجرای قتل شهردار منطقه ۵ شیراز را ارایه کرد.
تشکیل باند سرقت از داخل زندان! title
چهار مرد سابقه‌دار که پس از تشکیل باند سرقت با ورود به خانه‌های مردم از پول و طلا گرفته تا لباس‌های صاحبخانه را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
بازداشت داروفروشی که تاریخ انقضای دارو‌ها را تمدید می‌کرد title
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش دارو‌های غیرمجاز و تاریخ‌گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیرشده بیش از ۵۰هزار قلم انواع داروی تاریخ‌مصرف‌گذشته، نایاب و کمیاب کشف شد.
مرگ مردی که با کلیه خوک زندگی می‌کرد title
مردی که اولین پیوند کلیه خوک در جهان را دریافت کرده بود، درگذشت.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.