کد خبر: ۲۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
تک‌آهنگ‌های «پری» به آهنگسازی و خوانندگی عیسی سلیمیان با پیوندی میان موسیقی پاپ و محلی بوشهری و «کنار ساحل» با آهنگسازی و تنظیم مجدد دانیال شهرتی منتشر شدند.

مخاطب۲۴ : به نقل از ایرنا ؛ قطعه موسیقی محلی بوشهری با نام «پری» با شعری از قاسم فاله، آهنگسازی و خوانندگی عیسی سلیمیان در راستای پیوند موسیقی پاپ و محلی بوشهر تولید و منتشر شده است.

حامد سلیمی تنظیم‌کننده، علی، ولی پور میکس و مستر، زانیار آذری طراح پوستر و موشن‌گرافی این اثر هستند و دانش اعلایی ضبط قطعه «پری» را انجام داده است.

«پری» اثری از گروه آوای موج به سرپرستی محسن آقایی است که در انتشار آن محمد خدری و رضا دهباشی همکاری داشتند. این اثر با شماره مجوز ۴۶۶ت/۰۰۹۵۱ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت ۱۷۰۲۳ منتشر شده و از رسانه‌های مجاز و معتبر موسیقی در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی جنوبی است. همچنین برای دسترسی به قطعه «پری» می‌توانید اینجا مراجعه کنید.

گروه موسیقی آوای موج ترکیبی از جوانان فعال موسیقی جنوب است که در سال‌های اخیر با پیشرفت چشمگیر خود و اجرا‌های متعدد توانسته است موقعیت خود را در موسیقی نواحی ایران تثبیت کند. این گروه درصدد است موسیقی بوشهری را بهتر از این به همه مردم معرفی کند.

قطعه «کنار ساحل» یکی از قطعه‌های آلبوم بی‌کلام «قو و دریا» با آهنگسازی و تنظیم مجدد دانیال شهرتی منتشر شد. این قطعه پیش از این در قالب همین آلبوم و با تنظیمی دیگر در دسترس مخاطبان موسیقی کلاسیک قرار گرفته است.

دانیال شهرتی (پیانو و گیتار باس)، بهنام ابطحی (درامز)، میلاد مجذوب (گیتار الکتریک) و البرز رهگذر (ساکسوفون) نوازندگان قطعه «کنار ساحل» هستند که در استودیو سرنا ضبط و اجرا شده است.

همچنین شهرتی آهنگساز و خواننده، قرار است کنسرت «قو و دریا» را آذرماه امسال در تالار وحدت اجرا کند و از هم اکنون مشغول تدارک برای برگزاری این کنسرت با حضور نوازندگان مطرح و چیره‌دست است.

قطعه بی‌کلام «کنار ساحل» توسط شرکت سرزمین مهر و ماه تهران با شماره مجوز ۵۰۲۵-۱۳۹۹ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و اسلامی منتشر شده و از طریق سایت‌های مجاز و معتبر موسیقی در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی کلاسیک است.

برچسب ها
ارسال نظرا‌ت