کد خبر: ۲۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد فوت شده مشروبات الکلی را از یک فروشنده مشروبات الکلی در سلطان آباد خریداری کرده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام شده و اقدامات برای دستگیری متهم ادامه یافت.

مخاطب۲۴ :‌ب نقل از ایسنا ؛‌ فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری یک فروشنده مشروبات الکلی به جوانی ۱۹ ساله سبب مرگ وی به دلیل مسمومیت الکلی شده بود، خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این‌باره گفت: چندی پیش و برابر اخبار منتشر شده در فضای مجازی مشخص شد جوان ۱۹ ساله‌ای در تاریخ ۳۰ خردادماه بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی در سلطان آباد در بیمارستان بستری شده و پس از چند روز جان خود را از دست داده است. درهمین راستا نیز رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد فوت شده مشروبات الکلی را از یک فروشنده مشروبات الکلی در سلطان آباد خریداری کرده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام شده و اقدامات برای دستگیری متهم ادامه یافت.

وی با اشاره به روند تحقیقات ماموران گفت: در جریان تحقیقات ماموران مشخص شد که این فرد با همدستی فردی که مالک یک واحد صنفی عطاری بوده، اقدام به فروش مشروبات الکلی کرده است. در همین راستا نیز ابتدا همدست متهم به عنوان مالک واحد صنفی عطاری دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان بازجویی از وی مشخص شد متهم اصلی با توجه به اطلاع از فوت جوان ۱۹ ساله به دلیل مسمومیت تاشی از مصرف مشروبات الکلی به یکی از شهر‌های استان اصفهان متواری شده است.

عسکری نیا با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای شناسایی و دستگیری متهم، گفت: با اقدامات فنی و اطلاعاتی شبانه‌روزی ماموران پلیس امنیت عمومی از بازگشت متهم به سلطان آباد باخبر شده و با شناسایی محل اختفاء این فرد، با اجرای عملیاتی در ظهر روز چهارم تیر ماه این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف کرده و گفت که مشروبات الکلی را از فرد دیگری در شهرستان رباط کریم تهیه کرده که تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد. متهم دستگیر شده نیز به همراه پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
۹ دلیل برای گنجاندن آجیل در رژیم غذایی روزانه title
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی‌های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.
«بچه مهندس» با شلوارک و دمپایی در فرودگاه! title
روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در یک پروژه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است.
مغز خاطرات عجیب را بیشتر به یاد می‌آورد title
پژوهش جدید دانشمندان «دانشگاه ییل» نشان می‌دهد که هرچه خاطرات عجیب‌تر و دور از ذهن باشند، مغز تمایل بیشتری به یادآوری آن‌ها دارد.
رمزگشایی از چرایی زمین گیر شدن جنگنده‌های چین! title
نفوذ سیاسی نقش بسزایی در فروش هواپیما‌های جنگنده دارد. بازار بین‌المللی هواپیما‌های جنگنده فقط به کیفیت و هزینه مربوط نمی‌شود، بلکه به شراکت‌ها و پیوند‌های سیاسی نیز مربوط می‌شود.
فروش ۳۵۰ میلیاردی نمایشگاه کتاب title
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران، مجموع فروش نمایشگاه در بخش مجازی و حضوری را، ۳۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
حمله مسلحانه گانگستر‌های نقابدار به خانه‌های تهران title
۵ مرد مسلح با خونسردی وارد ساختمان می‌شوند. با یک کارت در آپارتمان را باز کرده و درحالی‌که صورت‌هایشان را پوشانده‌اند و یک ساک مشکی در دست دارند، وارد آپارتمان می‌شوند. سپس اعضای خانه را با کلت و کلاشینکف تهدید می‌کنند تا اموال قیمتی را به سرقت ببرند.
دیوید کاپرفیلد متهم به آزارگری زنان شد! title
دیوید کاپرفیلد یکی از مشهورترین شعبده‌باز‌های تاریخ به سوءرفتار جنسی با زنان متهم شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.