کد خبر: ۲۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
سی‌و‌دومین اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی کشور برگزار شد
مدیرعامل بانک تجارت، در سی و دومین اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی کشور، خدمت‌رسانی این بانک به صنعت پتروشیمی را باعث افتخار دانست.

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت:هادی اخلاقی فیض‌آثار، در جریان این اجلاس که در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت‌های بانک تجارت و برنامه‌های آن برای گسترش تعامل با فعالان صنعت پتروشیمی، از فعالان این صنعت به واسطه تاثیر انکارناپذیر آن‌ها در رشد تولید تقدیر کرد و گفت: این اجلاس می‌تواند نقطه عطفی برای تعمیق و توسعه همکاری بانک تجارت با فعالان این صنعت مهم باشد.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به پیشینه همکاری این بانک با فعالان صنعت نفت و پتروشیمی تصریح کرد: تاسیس شعبه شرکت نفت در سال ۱۳۲۸ و شعبه پتروشیمی در سال ۱۳۶۲ نقطه شروع تعامل بانک با صنعت نفت، پتروشیمی و در مجموع حوزه انرژی در کشور بود.

وی افزود: اکنون بانک تجارت با ۱۷ شعبه و ۲۳ باجه تخصصی در حوزه پتروشیمی، سهم بزرگی از مبادلات بانکی حوزه پتروشیمی را به خود اختصاص داده و به عنوان بانکی پیشرو در شناخت نیاز‌ها و ارائه خدمات مناسب به این بخش شناخته می‌شود.

مدیرعامل بانک تجارت ادامه داد: حوزه بانکداری شرکتی بانک تجارت، با ساختار و فرآیند‌های تخصصی، تلاش دارد با طراحی مدل‌های متنوع تامین مالی، بیش از پیش در راستای پاسخگویی به نیاز‌های صنایع پتروشیمی قدم بردارد.

اخلاقی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی، صنعتی استراتژیک و ملی محسوب می‌شود تاکید کرد: بانک تجارت در استراتژی‌های کلان خود برای صنعت پتروشیمی، اولویت نخست را بر ارتقاء بیشتر سهم بانک از این صنعت قرار داده و درصدد است با تکمیل و توسعه سبد خدمات بانکی و مالی و ارائه خدمات به همه فعالان زنجیره تامین پتروشیمی از تولیدکنندگان خوراک تا خریداران محصولات پتروشیمی این تعامل را روز به روز گسترش دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خدمات بانک تجارت برای صنعت پتروشیمی محدود به تسهیلات و تامین مالی نیست تاکید کرد: بانک تجارت در قالب راه‌اندازی سامانه فروش محصولات پتروشیمی در بورس کالا، خدمات الکترونیک، اینترنت بانک مشتریان حقوقی، کارت گروهی، کارت‌های چند منظوره و خدمات منحصر به فرد برای کارکنان مجموعه‌های بزرگ پتروشیمی نیز افتخار خدمت به این صنعت مهم را دارد.

اخلاقی با یادآوری نقش بانک تجارت در توسعه صنعت پتروشیمی خاطرنشان ساخت: نظام بانکی به عنوان پیشران اقتصادی و یکی از بخش‌های مهم برای توسعه صنعت پتروشیمی بوده و جای خرسندی دارد که در این بین بانک تجارت به عنوان بانکی سرآمد در این حوزه مطرح و شناخته می‌شود.

مدیرعامل بانک تجارت در پایان با اعلام اینکه این بانک آماده هرگونه همکاری با شرکت‌های پتروشیمی است، اظهار داشت: بانک تجارت می‌تواند با استفاده از ابزار‌های نوین مالی، این صنعت پرافتخار را در طرح‌های توسعه‌ای یاری کند.

برچسب ها: بانک تجارت
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
ماجرای رسوایی اخلاقی ترامپ به کجا رسید؟ title
ماجرای شکایت یک ستاره فیلم‌های پورن از ترامپ، آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای او دردسر ساز شده است. این پورن استار چه کسی است و چگونه ماجرای یک ابهام در دوره جوانی رئیس جمهور سابق امریکا را در ۷۷ سالگی به دادگاه آورد؟ گزارش خبرآنلاین را بخوانید.
چرا گوگل نام Gemini را برای هوش مصنوعی خود انتخاب کرد؟ title
جمینای نام پروژه سابق ناسا به‌منظور ارسال فضانوردان به سطح ماه است، اما گوگل به علت دیگری این نام را برگزیده است.
برخورد با تخلفات سزارین‌های تقویمی! title
معاون درمان وزارت بهداشت، با صدور بخشنامه‌ای نسبت به ضرورت مقابله با تخلفات سزارین‌های تقویمی تاکید کرد.
ازدواج یک بازیگر و مجری ایرانی! title
شیدا خلیق بازیگر مشهور ایرانی عکس‌هایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خبر ازدواجش را داد.
علت فوت دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه شیراز چه بود؟ title
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری زری خوشکام title
زهرا خوشکام، ملقب به زری خوشکام صبح امروز در سن ۷۷ سالگی دارفانی را وداع کرد
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.