به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران:در این ابتدای این جلسه سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط عمومی گزارشی از عملکرد فعالیتهای این اداره کل در سال گذشته ارائه داد و گفت: روابط عمومی در سال گذشته بیش از ۱۷ هزار و ۹۰۰ خبر تولید کرده است که در سایتهای خبری و شبکههای اجتماعی منتشر شده است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی در سال گذشته ۱۱ عنوان ویژه نامه و ۲۰ جلد کتاب منتشر کرده است، افزود: در همین سال ۵۶ برنامه، مراسم، افتتاح و نمایشگاه برگزار کرده است.
حسین پور ادامه داد: همکاران روابط عمومی در سال گذشته به بیش از ۲۵ هزار و ۴۰۰ تماس مردمی پاسخ داده اند.
رئیس اداره کل روابط عمومی تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۹۴۹ پوستر، بنر، اسلایدر سایت، کلیپ، موشن گرافیک و تابلوی شعب و باجههای بانکی روستایی منتشر شده است.
وی با بیان اینکه در سالهای گذشته فعالیت روابطعمومی به شکل تجاری و تبلیغاتی بوده است، ولی امروز رویکرد فعالیتها بیشتر رویکرد خدمات محوری است.
حسین پور با تاکید بر اینکه مهمترین انتظار بانک، اقناع مخاطبان و ذی نفعان در جهت تامین اهداف و جلب رضایت آنان است، گفت: ایجاد تعامل درون سازمانی، پاسخ گویی و ملاقات چهره به چهره از مهمترین انتظارات از روابط عمومیها است.
در ادامه این جلسه، فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی، با اشاره به اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نگاه ویژهای به فعالیت روابط عمومی دارد، گفت: باید با همکاری یکدیگر خبرهای امید بخش بانک را به اطلاع مشتریان و ذی نفعان رساند و گزارش عملکرد سه ماهه امتیاز ویژهای برای استانها دارد.
در ادامه این جلسه کارشناسان روابط عمومی نقطه نظرات، مسائل و مشکلات خود را با همکاران استانی در میان گذاشتند.