کد خبر: ۲۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
عباس مهرابی زیارانی مدیرکل سرمایه گذاری و امور مجامع بیمه ایران با ارائه گزارشی از عملکرد و دستاورد‌های حوزه سرمایه گذاری‌ها در ۳ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲، اعلام کرد: ‏بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های بورسی بیمه ایران با افزایش ۴۳ درصدی از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در پایان سه ماهه سال ۱۴۰۱ به حدود ۱۵۴ هزار میلیارد ریال در پایان سه ماهه سال ۱۴۰۲ رسیده که این موضوع ناشی از خرید سرمایه گذاری‌ها در بخش‌های بنیادی و سودآور بوده است.

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران:زیارانی ارزش روز سرمایه گذاری‌های بورسی بیمه ایران در سه ماهه اول ۱۴۰۱ را ۲۵۲ هزار میلیارد ریال و ۱۴۰۲ را بیش از ۳۶۲ هزار میلیارد ریال، معادل ۴۴ در صد افزایش عنوان کرد و گفت: مقایسه میزان معاملات انجام شده در ۳ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ با مدت مشابه سال قبل حاکی از آن است که با هدف بهینه سازی پرتفوی و حداکثر نمودن بازدهی، میزان خرید انواع سرمایه گذاری‌های بورسی با ۱۰۲ درصد رشد همراه ‏بوده است و مجموع معاملات انجام شده نیز از ۱۰ هزار میلیارد ریال در ۳ ماهه سال ۱۴۰۱ به بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریال در پایان ۳ ماهه سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است که معادل ۱۳۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. ‏

‏وی افزود: مقایسه سود سهام کسب شده در این مدت، حکایت از آن دارد که با تلاش مستمر و بهره مندی از نظرات ‏کارشناسی، مجموع سود کسب شده سرمایه گذاری‌های بورسی شرکت شامل سود نقدی و سود حاصل از معاملات، از ۳.۷ هزار میلیارد ریال در سه ماهه ۱۴۰۱ به بیش از ۶ هزار میلیارد ریال در ۳ ماهه سال ۱۴۰۲، معادل ۶۴ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل سرمایه گذاری و امور مجامع بیمه ایران، ارائه پیشنهادات و اخذ مصوبات لازم جهت اختصاص بودجه مشخص به سرمایه گذاری‌ها بر اساس درصدی از حق بیمه‌های ماهانه، برگشت کلیه سود‌های نقدی وصول شده سبد بیمه‌های زندگی به سرمایه گذاری‌های شرکت با تشکیل سبد اختصاصی بمنظور رشد مستمر سرمایه گذاری‌های مولد و بهره مندی از منافع آن، اقدامات لازم جهت مشارکت در تاسیس شرکت تامین سرمایه بمنظور تکمیل زنجیره خدمات مالی شرکت، انجام اقدامات نهایی پیاده سازی طرح هوشمند سازی تجاری (BI) در شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه بمنظور افزایش دسترسی به اطلاعات و بهبود عملکرد آن شرکت‌ها و اقدامات لازم جهت پذیرش شرکت‌های زیرمجموعه در بازار سرمایه بمنظور افزایش شفافیت و بهره وری را از مهمترین اقدامات انجام شده در این حوزه برشمرد.

برچسب ها: بیمه ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.