کد خبر: ۲۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
با توجه به تکرار درگیری‌ها در مسابقات قهرمانی کشور دختران ووشو، به نظر می‌رسد که فدراسیون ووشو باید نگاه ویژه‌ای برای حل این مشکل داشته باشد.

مخاطب۲۴ : به نقل از ایسنا ؛ با توجه به تکرار درگیری‌ها در مسابقات قهرمانی کشور دختران ووشو، به نظر می‌رسد که فدراسیون ووشو باید نگاه ویژه‌ای برای حل این مشکل داشته باشد.

رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور جوانان در بخش دختران، روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد که البته این رقابت‌ها همانند سال گذشته نیز با حواشی بسیار زیادی همراه بود. اتفاقاتی که به نظر می‌رسد به دلیل تکرار شدن، باید ریشه‌یابی و حل شود.

ماجرا از این قرار است که در جریان این رقابت‌ها، همانند سال گذشته که «احسان ده‌پهلوان» پدر دو تن از دختران سانداکار با مربیان و داوران بازی درگیر شده بود، باز هم همان فرد با مربیان و داوران درگیر شده که البته این‌بار ماجرا تنها به درگیری روز مسابقات ختم نشده و حتی تا ساختمان فدراسیون هم کشیده شده است.

روز گذشته (پنج‌شنبه - ۱ تیر ۱۴۰۲) فرد ذکر شده، طبق تصاویر، ویدیو‌ها و بیانیه فدراسیون، به همراه همسر و فرزندان خود، در اعتراض به نتایج کسب شده در مسابقات قهرمانی کشور و حذف دختران از این مسابقات، به ساختمان فدراسیون ووشو حمله کرده و باعث آسیب رسیدن به اموال عمومی، خوابگاه تیم ملی زنان و زخمی شدن چند تن از ملی‌پوشان شده است.

البته پدر این دو ووشوکار همدانی، در مصاحبه خود با یکی از رسانه‌ها، اعلام کرده که عوامل برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان دختران با شوکر و اسپری فلفل به سمت دختران و همسر او حمله کرده‌اند و این موضوع دلیل درگیری او با عوامل برگزاری مسابقات و فدراسیون است. اتفاقی که در صورت صحت داشتن نیز نمی‌تواند دلیلی قانع کننده برای حمله او به فدراسیون و خوابگاه تیم ملی دختران باشد.

البته پیش از اتفاق روز گذشته فدراسیون ووشو با انتشار بیانیه‌ای اطلاع داد که به جد پیگیر موضوع رخ داده در مسابقات قهرمانی کشور است و تکرار این اتفاق توسط «احسان ده‌پهلوان» را محکوم کرد.

البته سال گذشته نیز پس از رخ دادن درگیری‌ها در آکادمی ملی ووشو ایران، خواهران منصوریان (شهربانو و سهیلا) با خریدن گل و شیرینی به عیادت خانواده ده‌پهلوان رفته و ضمن دلجویی از آن‌ها، ماجرا را به پایان رساندند. با تکرار این ماجرا در مسابقات امسال، اما به نظر می‌رسد که فدراسیون ووشو باید اقدامات جدی‌تری را در راستای حله ریشه‌ای آن انجام دهد.

برچسب ها: ووشو
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
جشن تولد ۶۵ سالگی ایرج طهماسب title
ایرج طهماسب مجری مشهور و پرطرفدار کشورمان می‌باشد ۶۵ ساله شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.