کد خبر: ۲۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
یک روزنامه آلبانیایی از پیگرد قانونی ۶ نفر در پی عملیات دیروز پلیس آلبانی در قرارگاه گروهک منافقین و احتمال بازجویی از اعضای این گروهک به دلیل فعالیت‌های غیرقانونی آن‌ها خبر داد.

مخاطب۲۴ :‌به نقل از ایسنا ؛ یک روزنامه آلبانیایی از پیگرد قانونی ۶ نفر در پی عملیات دیروز پلیس آلبانی در قرارگاه گروهک منافقین و احتمال بازجویی از اعضای این گروهک به دلیل فعالیت‌های غیرقانونی آن‌ها خبر داد.

در پی عملیات دیروز پلیس آلبانی برای «بازرسی» قرارگاه گروهک منافقین در شهرک مانزا در بندر دورس این کشور که گفته شد دستور آن توسط دادگاه ویژه علیه فساد و جرایم سازمان‌یافته تیرانا صادر شده بود، روزنامه آلبانی دیلی نیوز گزارش داد که پلیس دورس امروز ۶ نفر را تحت پیگرد قانونی قرار داده است.

آلبانی دیلی نیوز در ادامه گزارش داد: طبق اعلام رسانه‌های محلی، این شهروندان به دلیل ارتکاب به چهار تخلف که شامل تخریب اموال ضمن سرپیچی از مقررات خودرو‌های پلیس، سرپیچی از دستور پلیس، سرپیچی از تصمیم دادگاه و حمله به پلیس می‌شود، تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند.

این روزنامه همچنین نوشت: با توجه به تنش‌های ایجاد شده و خشونت پلیس در قرارگاه مجاهدین خلق، انتظار می‌رود که برخی اعضای این قرارگاه نیز مورد بازجویی قرار بگیرند.

رسانه‌های آلبانی روز گذشته گزارش دادند که پلیس این کشور برای انجام بازرسی‌هایی به قرارگاه سه هزار نفره «اشرف ۳» گروهک منافقین رفته بود. دستور بازرسی توسط دادگاه ویژه علیه فساد و جرایم سازمان‌یافته صادر شده بود.

این بازرسی برای بررسی احتمال تروریستم و حملات سایبری از سوی گروهک منافقین انجام گرفت.

به نوشته رسانه‌های آلبانی، با این‌که عملیات چهارساعته پلیس این کشور در مقر منافقین قانونی بوده، مقاومت‌هایی از سوی این گروهک انجام گرفته است.

طی این بازرسی، پلیس آلبانی توانسته سرور‌هایی را پیدا کند که از آن‌ها برای هک برخی موسسات خارجی استفاده شده است.

وزارت کشور آلبانی هم گفت: عملیات پلیس این کشور به این دلیل انجام گرفته که گروهک منافقین برخلاف توافق و تعهد‌های داده شده در سال ۲۰۱۴ عمل کرده‌اند. منافقین در سال ۲۰۱۴ پذیرفته بودند که تنها برای اهداف بشردوستانه در این کشور مستقر شوند و به هیچ فعالیت دیگری نپردازند.

وزارت کشور آلبانی در این باره هم‌چنین گفت: متاسفانه این گروه به تعهد‌های خود عمل نکردند و توافق‌شان را زیرپا گذاشتند. مداخله پلیس آلبانی نیز مطابق با قانون بوده است.

روزنامه دیلی آلبانی نیوز پیش‌تر نیز به احتمال بازجویی از اعضای گروهک منافقین به دلیل فعالیت‌های غیرقانونی در خاک این کشور، از جمله انجام دادن حملات سایبری علیه نهاد‌های خارجی خبر داده بود.

برچسب ها: آلبانی منافقین
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان title
۲۰ شهریور سال گذشته پسر ۱۶ ساله‌ای به نام نوید به همراه پدرش با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت شکایتی را مبنی بر آزار و اذیت چهار متجاوز ثبت کرد.
حشاشین ممنوع شد title
طبق دستور شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.
بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب پلمپ شد؟! title
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
قاتل مجنون چرا باید آزد باشد؟ title
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
حمید رسایی لیست درخواست هایش را از مجلس مطرح کرد! title
حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم گفت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند را فراهم کند.
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.