کد خبر: ۲۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
چندین تیم در اروپا و چند تیم نیز در عربستان، خواستار جذب سردار آزمون هستند.

مخاطب24:سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن، فصل گذشته در ۲۳ بازی، برای تیم بایرلورکوزن در بوندس‌لیگا، چهار گل به ثمر رساند. سردار آزمون در ژانویه ۲۰۲۲، از تیم زنیت سن پترزبورگ به بایرلورکوزن نقل مکان کرد. سردار آزمون اعلام کرده است که قصد جدایی از تیم بایرلوکوزن آلمان را دارد. چندین تیم در اروپا و چند تیم نیز در عربستان، درصدد جذب سردار آزمون هستند.


سردار آزمون به خاطر بازی دقایق کم از بایرلورکوزن رضایت ندارد؛ به همین خاطر خواهان جدایی از این تیم آلمانی است. چند تیم ایتالیایی به این بازیکن ایرانی علاقه‌مند هستند و مذاکراتی برای جذب سردار آزمون انجام داده‌اند.


باشگاه بایرلورکوزن نیز قیمت سردار آزمون را مشخص کرد. چند تیم اروپایی و عربستانی خواستار به خدمت گرفتن سردار آزمون هستند. باید دید سردار آزمون، در ادامه، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی چه تصمیمی خواهد گرفت.


بایرلورکوزن حاضر است در قبال دریافت ۱۰ میلیون یورو، به سردار آزمون، بازیکن ایرانی تیمش اجازه رفتن دهد.

به نقل از اسکای، بایرلورکوزن حاضر است در قبال دریافت پیشنهاد خوب، سردار آزمون، مهاجم ایرانی‌اش را بفروشد و در واقع مشکلی برای رفتن سردار آزمون وجود ندارد.

قیمت درخواستی مسئولین لورکوزن در حال حاضر ۱۰ تا دوازده میلیون یورو است. سردار آزمون، فصل گذشته در ۲۳ بازی، برای تیم بایرلورکوزن ۴ گل به ثمر رساند. این بازیکن ایرانی در ژانویه ۲۰۲۲ از زنیت سن پترزبورگ به بایر لورکوزن نقل مکان کرد.

چندین تیم در اروپا و چند تیم نیز در عربستان خواستار به خدمت گرفتن سردار آزمون شدند و باید دید مهاجم ایرانی در ادامه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی چه تصمیمی خواهد گرفت.

سردار آزمون توانست در دیدار با ازبکستان گل قهرمانی ایران را وارد دروازه میزبان رقابت‌ها کند. آزمون چهار گل در ۳ بازی اخیر خود در تیم ملی به ثمر برساند و در دو دیدار اول تیم امیر قلعه نویی نیز در اردو نبود تا بتواند شمار گل‌های خود را در تیم ملی ایران به ۴۵ گل برساند.

هدف بعدی سردار آزمون در تیم ملی ایران، زدن ۵ گل دیگر است تا بتواند به رکورد ۵۰ گل زده کریم باقری برسد و در این صورت آزمون دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی فوتبال ایران خواهد شد.

سردار آزمون خواهان جدایی از لورکوزن شد
رسانه آلمانی از تمایل ستاره تیم ملی ایران برای جدایی از بایرلورکوزن خبر داد.

نشریه «کیکر» آلمان خبر داد سردار آزمون مهاجم ایرانی بایرلورزکون احتمال دارد تابستان پیش رو این باشگاه را ترک کند.

سردار آزمون به خاطر بازی دقایق کم از بایرلورکوزن رضایت ندارد؛ به همین خاطر خواهان جدایی از این تیم آلمانی است. چند تیم ایتالیایی به این بازیکن ایرانی علاقه‌مند هستند.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن درباره آینده مهاجم ایرانی گفته بود: اگر سردار آزمون برود ما به دنبال بازیکن جدیدی برای پر کردن جای خالی او خواهیم بود.

آزمون زمستان ۲۰۲۲ با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۱۲ میلیون یورو از زنیت به بایرلورکوزن ملحق شد.

چرا سردار آزمون در ترکیب بدترین بازیکنان بوندس‌لیگا قرار گرفت؟
مترجم سابق سردار آزمون دلیل قرار گرفتن این مهاجم در ترکیب تیم بدترین بازیکنان بوندس لیگا را اعلام کرد.

نشریه ESPN تیمی از بدترین بازیکنان فصل بوندس لیگا را انتخاب کرد که سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم بایر لورکوزن هم در این تیم قرار داشت.

آزمون که یک فصل و نیم از حضورش در لورکوزن می‌گذرد، در این فصل هم نتوانست فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش به دست بیاورد و کار تا جایی پیش رفت که بعضی از رسانه‌ها از جدایی او از بایر در فصل بعد خبر داده‌اند.

در این میان «باکو پوچویف» مترجم سردار آزمون در روسیه به بیان دیدگاهش در این خصوص پرداخت و گفت: نمی‌گویم این فصل برای سردار ناموفق بود. از نظر بازی هم آزمون عادی بازی کرد و مربی همیشه از او راضی بود.

او افزود: اینکه سردار بین بدترین بازیکنان بوندس لیگ انتخاب شده به این دلیل است که آن‌ها انتظار بیشتری از آزمون داشتند، زیرا او از یکی از تیم‌های مطرح اروپا (زنیت روسیه) به بایر رفته بود.

آزمون در این فصل در ۳۳ مسابقه برای بایر بازی کرد. در این مدت بازیکن سابق زنیت ۴ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد.

بعضی از خبر‌ها حاکی از این است که باشگاه المپیک مارسی فرانسه در حال نهایی کردن مذاکراتش با آزمون است و احتمال دارد مهاجم ایرانی لورکوزن راهی فرانسه بشود.

برچسب ها: سردار آزمون
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
ازدواج یک بازیگر و مجری ایرانی! title
شیدا خلیق بازیگر مشهور ایرانی عکس‌هایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خبر ازدواجش را داد.
علت فوت دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه شیراز چه بود؟ title
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری زری خوشکام title
زهرا خوشکام، ملقب به زری خوشکام صبح امروز در سن ۷۷ سالگی دارفانی را وداع کرد
شیطان پرستان تهران دستگیر شدند! title
یک تیم شیطان پرستی در تهران متلاشی شد.
نوشیدنی که برای کودکان مفید نیست! title
در کنار همه گزینه‌های مناسبی که می‌توانید به عنوان نوشیدنی مفید برای کودکان در نظر بگیرید، انتخاب بعضی نوشیدنی‌ها نه تنها هیچ فایده‌ای برای بچه‌ها ندارد، بلکه می‌تواند مضر باشد و سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد
اطلاعیه زندان اصفهان درباره توماج صالحی title
اداره کل زندان اصفهان درباره عدم دسترسی توماج صالحی به تلفن اطلاعیه صادر کرد.
زری خوشکام درگذشت title
زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.