کد خبر: ۲۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
نام کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

مخاطب24:تیم ملی فوتبال پرتغال شب گذشته (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله مقدماتی یورو 2024 ، در ورزشگاه لویگارتالس‌وتلور ایسلند میهمان تیم ملی این کشور بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

این بازی یک مسابقه ویژه برای کاپیتان تیم ملی پرتغال بود. کریستیانو رونالدو که گل پیروزی‌بخش تیم خود را در دقیقه 89 به ثمر رساند، دویستمین بازی ملی‌اش را تجربه کرد و رکوردی جدید در تعداد بازی‌های ملی از خود بر جا گذاشت.

رونالدو پیش‌تر با عبور از «بدر المطوع» کویتی با 196 بازی ملی، صاحب رکورد بیشترین بازی ملی یک بازیکن شده بود و با 123 گل، بهترین گلزن رده ملی جهان به شمار می‌رود.

با وجود برگزاری این مسابقه در ایسلند، مراسم ویژه‌ای برای دارنده پنج توپ طلا برگزار شد. او رکورد ویژه کتاب رکوردهای گینس برای بیشترین بازی ملی یک بازیکن مرد را دریافت کرد و سپس از پیراهن‌های اولین (در سال 2003 مقابل قزاقستان) و دویستمین بازی ملی رونالدو رونمایی شد.

رونالدو پس از این مسابقه اظهار داشت: خیلی خوشحالم. رسیدن به 200 بازی ملی دستاوردی باورنکردنی بود و هیچ‌وقت انتظار نداشتم به این رکورد برسم. رکوردی فوق‌العاده بود و زدن گل برتری هم این شب را برای من ویژه‌تر کرد. از هواداران و مردم ایسلند تشکر می‌کنم که برای من یک میهمانی گرفتند. از تیم ملی پرتغال و فدراسیون فوتبال پرتغال هم تشکر می‌کنم.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
ازدواج یک بازیگر و مجری ایرانی! title
شیدا خلیق بازیگر مشهور ایرانی عکس‌هایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خبر ازدواجش را داد.
علت فوت دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه شیراز چه بود؟ title
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری زری خوشکام title
زهرا خوشکام، ملقب به زری خوشکام صبح امروز در سن ۷۷ سالگی دارفانی را وداع کرد
شیطان پرستان تهران دستگیر شدند! title
یک تیم شیطان پرستی در تهران متلاشی شد.
نوشیدنی که برای کودکان مفید نیست! title
در کنار همه گزینه‌های مناسبی که می‌توانید به عنوان نوشیدنی مفید برای کودکان در نظر بگیرید، انتخاب بعضی نوشیدنی‌ها نه تنها هیچ فایده‌ای برای بچه‌ها ندارد، بلکه می‌تواند مضر باشد و سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد
اطلاعیه زندان اصفهان درباره توماج صالحی title
اداره کل زندان اصفهان درباره عدم دسترسی توماج صالحی به تلفن اطلاعیه صادر کرد.
زری خوشکام درگذشت title
زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.