کد خبر: ۲۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دیدار با نمایندگان بازنشستگان شهرستان شفت اعلام کرد:
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه سفر به استان گیلان از دور دوم سفر‌های استانی که با هدف نظارت میدانی چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان در این استان در حال انجام است.

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از سازمان تامین اجتماعی؛در این دیدار که با حضور خلیل بهروزی‌فر، نماینده مردم شفت فومن در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از در حال اجرا بودن بیش از ۲۰۰ پروژه توسعه‌ای در حوزه درمان تأمین‌اجتماعی در کشور خبر داد و تصریح کرد: رویکرد سازمان تامین‌اجتماعی توسعه خدمات درمانی خصوصاً در بخش درمان مستقیم است که در این مسیر، هدف اصلی خدمت‌رسانی به مناطق محروم و طبعاً محرومیت‌زدایی از کشور است. در سال جاری برای تکمیل این پرو‌ژه‌ها حدود ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

میرهاشم موسوی با اشاره به اینکه خدمت صادقانه به مردم مورد تأکید و سفارش ائمه معصومین علیهم‌السلام است، گفت: رفع مشکلات و نیاز‌های مردم باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد و در ا ین مسیر باید با روحیه جهادی و انقلابی حرکت کرد تا برخی کاستی‌های احتمالی هرچه زودتر برطرف شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه حدود ۴۶ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات این سازمان هستند، گفت: بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی به عنوان سربازان عرصه تولید کشور، سهم به‌سزایی در توسعه، اشتغال و شکوفایی اقتصادی کشور دارند و همه ما باید در مسیر ارائه بهترین خدمات به این قشر شریف و ساعی از یکدیگر سبقت بگیریم.
موسوی با اشاره به تعامل مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم، اضافه کرد: همگرایی، همفکری و هم‌افزایی دولت مردمی سیزدهم و مجلس انقلابی در دوره جدید، گره بسیاری از مشکلات کشور را گشوده است. با توجه به نگاه مردمی ریاست محترم جمهوری و مجموعه دولت سیزدهم، طی دو سال اخیر اقدامات خوبی از سوی دولت محترم در حوزه تأمین‌اجتماعی و برای تقویت این سازمان که در خدمت افشار مولد امروز و دیروز کشور هستند، صورت گرفته است.
مدیرعامل تأمین‌اجتماعی از بی سابقه بودن میزان بازپرداخت مطالبات این سازمان از سوی دولت سیزدهم د ردو سال گذشته خبر داد و با اشاره به پرداخت ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بدهی‌های انباشته بانکی این سازمان افزود: زمانی سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان اَبربدهکار بانکی در کشور شناخته می‌شد، اما پس از روی کارآمدن دولت مردمی سیزدهم و با همکاری مجلس انقلابی، در دوره جدید مدیریتی این بدهی‌های کلان با تلاش و رویکرد جهادی تسویه شد.
موسوی با بیان این‌که حل مشکلات با تصمیم‌سازی راهبردی امکان‌پذیر است، گفت: حل مشکلات و چالش‌های کشور را نباید فقط به تحریم‌ها گره زد. دولت سیزدهم در همین مدت اثبات کرده است که با مدیریت جهادی و راهبردی و با روحیه انقلابی می‌توان از پس مشکلات برآمد.
وی با اشاره به توان و ظرفیت ملی جمهوری‌اسلامی در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف، افزود: نباید با بحران‌سازی و سیاه‌نمایی، ظرفیت‌های ملی نظام در عرصه‌های مختلف را نادیده گرفت. انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی دستاورد‌هایی بسیار ارزشمند داشته است که باید برای مردم تبیین شوند. به لطف خداوند و با عزم و اراده مردم و مسئولان، کشور و نظام در مسیر پیشرفت است. در سازمان تأمین‌اجتماعی نیز ما معتقدیم که با همت، عزم و تلاش و تصمیم‌های راهبردی، بحران و چالش بی‌معنا است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به این‌که پس از اجرای طرح دارویار بیش از ۳۰۰ قلم داروی جدید تحت پوشش بیمه‌ای این سازمان قرار گرفته است، گفت: تأمین‌اجتماعی خدمات ارزشمندی را در بخش‌های مختلف ارائه داده و با گسترش خدمات دنبال رضایتمندی عمومی است. سازمان تأمین‌اجتماعی یک سازمان خدمت‌محور است که به پشتوانه مشارکت مردم و حمایت دولت در حال فعالیت است و خدمات متنوعی به اقشار مولد جامعه ارائه می‌دهد.
موسوی از در حال اجرا بودن بیش از ۲۰۰ پروژه توسعه‌ای در حوزه درمان و سلامت در کشور از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی و اختصاص ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای تکمیل این پروژه‌ها خبر داد و تصریح کرد: رویکرد اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان و سلامت، صیانت از بیمه‌شدگان و بازنشستگان از طریق توسعه خدمات درمانی خصوصاً در درمان مستقیم و کاهش سهم پرداخت از جیب بیمه‌شدگان است که در این مسیر هدف اصلی خدمت‌رسانی به مناطق محروم و طبعاً محرومیت‌زدایی از کشور است.
گفتنی است همزمان با حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و بازدید وی و تیم همراه از مراکز درمانی و بیمه‌ای شهرستان‌های فومن و شفت، محمد محمدی معاون امور بیمه‌ای و حسن ضابطی مدیرکل امور مجلس و دولت این سازمان نیز از شعبه تأمین‌اجتماعی لاهیجان بازدید کردند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟ title
بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است.
بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان رایگان می‌شود title
همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی (۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به صورت رایگان است.
نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟ title
محققان از احتمال شناسایی مکان درگذشت نخستین امپراتور روم خبر داده‌اند، آن‌ها ویلایی را شناسایی کرده‌اند که بر اثر فوران آتشفشان «وزوو» مدفون شده بود، درحالی‌که به نظر آنها، اطلاعات این ویلا با مکان درگذشت «آگوستوس»، نخستین امپراتور روم همخوانی دارد.
تیپ جالب مجری و گوینده در کنسرت مصطفی راغب title
استایل المیرا شریفی‌مقدم با مانتو مجلسی در کنسرت مصطفی راغب پربازدید شده است.
بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام title
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک دختربچه و معرفی او به عنوان یک نوعروس کرده بود خبر داد و به خانواده‌ها هشدار داد که اجازه چنین برخورد‌های سودجویانه‌ای را که ممکن است آینده فرزندانشان را تحت الشعاع قرار دهند، ندهند.
مشتی که به مرگ انجامید! title
روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.
در این قبرستان جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟ title
قبرستان سفید چاه که به «قبرستان سپید» نیز شهرت دارد، از جا‌های دیدنی بهشهر به شمار می‌آید.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.