به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران:سیصدمین شماره این نشریه با نود سالگی آن همزمان است و سفیر طی ۹ دهه اخیر با وجود فراز و نشیبهای فراوان توانسته همراه نگاه گرم مخاطبان و علاقهمندان به صنعت بانکداری کشور باشد تا جایگاه برجستهای را در میان نشریات بانکی و اقتصادی کشور از آن خود کند.
نشریه بانک ملی ایران برای نخستین بار در بهمن ماه سال ۱۳۱۲ منتشر شد و اکنون پس از گذشت نود سال، هرماه به صورت دو زبانه به دست علاقهمندان خود میرسد.
سفیر به عنوان مرجع مقالات بانکی و یکی از ابتکارات این بانک برای سالهای متمادی، از مهمترین و پرتیراژترین مجلات بانکی، مالی و اقتصادی کشور در حوزه مالیه و بانکداری بوده است که اهدافی، چون ارتقای فرهنگ مالی، توسعه تواناییهای علمی و فنی، آشنایی علاقهمندان این صنعت با بانکداری داخلی و بین المللی و در نهایت افزایش مهارتهای حرفهای در حوزه بانکی و بازار پول را دنبال کرده است.
در شماره ۳۰۰ سفیر، الزامات بانکی برای حرکت به سوی تحقق شعار سال از دیدگاه رییس اتاق اصناف کشور، جایگاه نظام بانکی برای مهار تورم و رشد تولید از زبان اقتصاددان و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، بازگشت بانکداری به ریل اصلی و همراهی بانکها با تولیدکنندگان از دیدگاه عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و کاهش تورم با هدایت منابع به سوی شرکتهای دانش بنیان از زبان اقتصاددان و دانش آموخته علم اقتصاد از جمله گزارشات خواندنی این شماره برای علاقهمندان است.
فرآیند تولید کارت هوشمند سوخت در شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، برکات بومی سازی تولید کارت هوشمند سوخت، پول کاغذی دوره مغول در ایران، گزارشی از بزرگترین پارکینگ سبز مسقف کشور در بانک ملی ایران، عوامل موفقیت در بانکداری دیجیتال، سامانه مطالبات معوق نماد ابتکار و کارآمدی، از ولنجک تا سیبری، کاربرد چت جی بی تی به عنوان یکی از محبوبترین برنامههای مبتنی بر هوش مصنوعی، مدیریت موثر در بازاریابی بانکی، سیری در دفترچههای حساب پس انداز، غلبه بر بحران انرژی و... را نیز میتوانید در این شماره بخوانید. سفیر، همراه با مطالبی کاربردی و جذاب همچنان در خدمت مخاطبان خود خواهد بود.