به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره که با هدف دیدار و گفتگو با همکاران شعب استانهای فارس و آذربایجان شرقی و معرفی مدیران مناطق ۲ و ۵ به شیراز و تبریز رفته بود، با اعلام این مطلب در جمع کارکنان و نمایندگان دو استان، سیاست ها، رویکردها و اهداف بیمه میهن را بازخوانی و بر ضرورت اهتمام جدی آنان برای تحقق اهداف و برنامههای راهبردی تاکید کرد.
مدیرعامل بیمه میهن در این سفر که محسن مقدم مدیر منابع انسانی و پشتیبانی و میثم مولایی مدیر امور شعب و نمایندگان او را همراهی میکردند، ضمن بررسی و ارزیابی عملکرد و مسائل جاری این شعب و تشریح وضعیت فعلی شرکت و برنامههای در دست اقدام، افزایش بهره وری و کارایی شعب، ارتباط گیری و تعامل سازنده با مردم و فعالان اقتصادی منطقه برای معرفی کارکردها و برند مجموعه، بازاریابی و نظارت بر ارائه خدمات کیفی و خدمات پس از فروش به مشتریان را از اهم وظایف مدیران مناطق و شعب برشمرد و بر لزوم ساماندهی و ایجاد شبکه فروش توانمند برای شناسایی و استفاده از ظرفیتهای بالقوه بیمهای مناطق کشوری این شرکت تاکید کرد.
شیخ الاسلامی در جریان این دیدارهای جداگانه، دکتر محمدمهدی سیمی را به عنوان مدیر منطقه ۲ بیمه میهن شامل استانهای فارس، هرمزگان، کرمان، بوشهر وکهگیلویه و بویراحمد و با حفظ سمت مدیر شعبه شیراز و سیاوش محمدعلیزاده را به عنوان مدیر منطقه ۵ بیمه میهن شامل استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان و با حفظ سمت مدیر شعبه تبریز معرفی کرد و گفت در انتخاب، جذب و بکارگیری مدیران مناطق؛ تخصص، تعهد، شهرت و مسئولیت پذیری مد نظر بوده تا بتوانند وظایف و مأموریتهای محوله را بنحو احسن انجام دهند و در آینده پاسخگوی عملکرد خود و شعب متبوع باشند. محمدمهدی سیمی و سیاوش محمدعلیزاده هر دو ۲۰ سال در شرکتهای بیمه در سمتهای مدیر منطقه و مدیر استان سابقه فعالیت دارند.
شیخ الاسلامی همچنین با اشاره به جایگاه مهم شعب و شبکه فروش در تولید حق بیمه، ارزش افزوده و ایجاد حاشیه سود برای شرکت، توصیههای لازم را در این زمینه ارائه و خاطر نشان کرد همگان باید سعی کنیم با برخورد خوش و گفتگوی صمیمی با مردم و مشتریان ضمن آشناسازی آنان با حقوق تعریف شده بیمه ای؛ رضایتمندی آنان را جلب نمائیم و با تمام توان در جهت خدمت به جامعه بیمه گذاران گام برداریم.
وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش و پشتکار و احساس مسئولیت آحاد کارکنان صف و ستاد، بیمه میهن بتواند با فعالیت حرفهای بیمهگری و جذب هر چه بیشتر بیمهگذاران، بستر مناسبی جهت ارائه خدمات بیمهای متمایز و مطابق با نیاز مردم و فعالان اقتصادی فراهم نماید.
گفتنی است بیمه میهن با هدف ایجاد هم افزایی، انتقال تجارب و تبادل اطلاعات و ایجاد وحدت رویه در اجرای قوانین و آیین نامهها و توسعه فعالیت ها، شعب استانهایی را که دارای اشتراکات و همجواری هستند به ۷ منطقه در سطح کشور تقسیم بندی کرده است که تاکنون مدیران مناطق ۶، ۴، ۲ و ۵ انتخاب و معرفی شده اند.