به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا؛در داشبورد مدیریتی جامع کنترلی و تحلیلی، قابلیت کنترل و تحلیل میزان صدور حق بیمه، خسارت، کارمزد نمایندگان و نسبت خسارت مناطق، استان هاو شعب بیمهای به تفکیک واحدهای صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت در مقاطع زمانی مختلف و به تفکیک رشتههای بیمهای وجود دارد.
این گزارش میافزاید: این داشبورد مدیریتی این امکان را به مدیران صف وستاد میدهد که در راستای تعالی سازمانی، عملکرد کلی شرکت را در سطوح مختلف شرکت کنترل، نظارت و تحلیل کرده و در نهایت اصلاح کنند.
بنابر این گزارش، در داشبورد هوشمند بیمههای عمر و پس انداز امکان تحلیل وضعیت عملکرد شرکت در رشته عمر و پس انداز در سرپرستی ها، استان ها، شعب، نمایندگیها و باجه ها، دستیابی و تصمیم سازی سریع، به موقع، صحیح و برخط در خصوص تحقق اهداف استراژیک شرکت طبق نقشه راه در بیمههای عمر و پس انداز و بررسی هوشمند شاخصهای کلیدی عملکرد از قبیل ترکیب پرتفو، نسبت خسارت و... در این رشته بیمهای وجود دارد.