کد خبر: ۲۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
اعضای هیات مدیره بیمه سرمد در همایش سالانه مدیران ستادی و شعب، در سخنان جداگانه‌ای افزایش سهم بیمه سرمد در بازار را یادآور شده و تلاش برای تثبیت آن را وظیفه همه ارکان شرکت دانسته و نقش مدیران شعب سرمد در استان‌ها را سازنده توصیف کردند.

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از روابط‌ عمومی بیمه سرمد:جوادی خبر داد:
روز‌های درخشان در انتظار بیمه سرمد

رییس هیات مدیره بیمه سرمد در همایش سالیانه مدیران ستادی و شعب این شرکت با اعلام رضایت از عملکرد سه ماهه اول سال‌جاری گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط هیات مدیره در نیمه اول سال، شاهد روز‌های درخشان برای بیمه سرمد خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، سیدمهدی جوادی در همایش سالیانه مدیران ستادی و شعب این شرکت گفت: بیمه سرمد در دهمین سال فعالیت خود و با گذر از دوران پر فراز و نشیبی که طی کرده، اینک با ورود به دوران بلوغ با باز تعریف و بهبود ساختار‌ها و روند‌ها و محصولات، به دنبال رسیدن به نقطه ثبات و سودآوری است.

وی افزود: در طول ده سال فعالیت بیمه سرمد، روش‌های مختلفی امتحان شده و در هیات مدیره طی ماه‌های گذشته به دستاورد‌های ارزشمندی دست یافته‌ایم و با آگاهی از آن‌ها مسیر جدیدی را تدوین کرده‌ایم که نتایج مثبت آن با زودی در شرکت نمایان خواهد شد.

عضو هیات مدیره بیمه سرمد به دستاورد‌های سه ماه اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش سرمایه، اصلاح پرتفوی شرکت در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۱ و تامین نقدینگی توسط سهامدار عمده (بانک صادرات ایران)، بخشی از فعالیت‌های اثر بخش در ماه‌های گذشته بوده است.


جوادی همچنین به آئین نامه اصلاح ساختار‌ها اشاره کرد و گفت: نگاه مدیران شرکت به شبکه فروش، نگاه ویژه‌ای است و حمایت جدی و توجه به حدود اختیارات آن‌ها مورد تاکید هیات مدیره بیمه سرمد بوده که با انجام اصلاحات مورد نظر، حدود اختیارات نمایندگان افزایش یافته است و انتظار داریم با حمایت‌های انجام شده، شاهد سودآوری و افزایش بهره‌وری شعب باشیم.


رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در پایان خطاب به روسای شعب استانی تاکید کرد: سطح تعاملات روسای شعب استانی با مدیران بانک صادرات استان‌ها افزایش یابد و ارتباط نزدیک و کسب رضایت حداکثری جزو برنامه‌های شعب استانی باشد.



زاهدنیا تاکید کرد:
از ظرفیت‌های بیمه‌ای برای سوددهی بیمه سرمد استفاده کنیم


عضو هیات مدیره بیمه سرمد در همایش سالیانه مدیران ستادی و شعب این شرکت با تاکید بر اهمیت پایداری و سودآوری شرکت گفت: در حال حاضر صنعت بیمه دارای حدود ۴۰ شرکت بیمه است و به همین میزان نیز در شرف تأسیس است و قطعا بازار این صنعت رقابتی‌تر خواهد شد، پس لازم است نگاه شعب و شبکه فروش تغییر کند و از هم اکنون با اصلاح ساختار‌ها خود را آماده کنیم تا جزو ۵ شرکت اول در کشور باشیم.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، محمد زاهدنیا، عضو هیات مدیره و ناظر فنی این شرکت، خطاب به مدیران ستادی و شعب استانی، اظهار داشت: در شرایط فعلی فروش و بازاریابی اهمیت ویژه‌ای دارد و نمایندگان باید با علم و آگاهی و بهره مندی از فنون روز در چرخه صنعت بیمه گام بردارند.


عضو هیأت مدیره بیمه سرمد افزود: در عصر حاضر با رقابتی شدن بازار با جذب نمایندگان در کلیه شهر‌های کشور و توجه به تمام ظرفیت‌های بیمه‌ای برای سوددهی بیمه سرمد استفاده کنیم.

زاهدنیا گفت: خوشبختانه در بیمه سرمد با اصلاحات ساختاری که به تازگی انجام شده، توانایی رقابت با شرکت‌های بزرگ رقیب فراهم آمده و روسای شعب باید از این فرصت به نحو مطلوب بهره‌گیری کنند تا بتوانیم به اهداف تعیین شده از سوی هیات مدیره دست یابیم.

وی اظهار داشت: در سال‌جاری همه ما به دنبال سودآوری بیشتر هستیم و این امر بدون جذب نمایندگان قوی‌تر و کارگزاران موفق و ارائه محصولات جدید امکان‌پذیر نخواهد بود و همه ارکان بیمه سرمد باید در رسیدن به این مهم به ایفای نقش موثر بپردازند و با خلق محصولات جدید پایداری و ثبات خود را حفظ کنیم.

عضو هیات مدیره بیمه سرمد در پایان به اصول مشتری مداری توسط شعب، نمایندگان و شبکه فروش اشاره کرد و گفت: احترام به مشتری، ارائه خدمات مشاوره‌ای صحیح و سرعت در ارائه خدمات، پرداخت عادلانه و منصفانه خسارت و ارزش آفرینی، سرلوحه‌ی کارکنان و نمایندگان بیمه سرمد است که باید ضمن رعایت آن‌ها نام این شرکت را به خوش‌نامی حفظ کنیم.

احمدی:
تسهیل و تسریع در فروش و ارائه خدمات از استراتژی‌های جدید بیمه سرمد است.

سیدمهدی احمدی عضو هیات مدیره بیمه سرمد در همایش سالیانه مدیران ستادی و شعب این شرکت با تاکید بر روند اصلاح ساختار‌های انجام شده، اظهار داشت: باید نگاه ما در بیمه سرمد به سودآوری تغییر یابد و این مهم با اصلاح ساختار‌ها و تغییر دید مشتریان به صنعت بیمه و اعتمادسازی آن‌ها محقق می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، سیدمهدی احمدی، ارائه طرح‌های جدید برای پیشرفت بیمه سرمد را از موضوعات مهم برشمرد و گفت: بیمه سرمد در تحلیل وضعیت موجود بازار، بررسی پتانسیل‌ها، امکانات و اختیارات و ارائه طرح‌های جدید می‌تواند به قله‌های افتخار دست یابد.

وی ابراز داشت: تسهیل و تسریع در فروش و ارائه خدمات یکی از استراتژی‌های جدید در بیمه سرمد است.

احمدی در پایان تصریح کرد: در سال جدید باید بتوانیم با شناسایی مراحل سودآوری به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.

برچسب ها: بیمه سرمد
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
عکس‌هایی از پیکر نیکا شاکرمی و وسایلش در روز فوت title
رسانه قوه قضائیه با انتشار تصاویری از روز فوت نیکا شاکرمی نوشت: «نگاهی به گزارش‌های یاد شده با موضوع نیکا شاکرمی در اینترنشنال، بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان به‌عنوان سردمداران تهیه گزارش‌های جعلی از فوت نیکا شاکرمی واقعیت عجیبی را نشان می‌دهد
چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد title
انویدیا چت‌بات اختصاصی ChatRTX را با قابلیت‌های جذاب و کاربردی‌تر به‌روزرسانی کرد.
محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن title
مرد رمال که متهم است با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده در جلسه محاکمه مدعی شد که تعرضی در کار نبوده و شاکی‌ها با خواست و رضایت خودشان با وی ارتباط داشته‌اند.
چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟ title
بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است.
بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان رایگان می‌شود title
همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی (۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به صورت رایگان است.
نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟ title
محققان از احتمال شناسایی مکان درگذشت نخستین امپراتور روم خبر داده‌اند، آن‌ها ویلایی را شناسایی کرده‌اند که بر اثر فوران آتشفشان «وزوو» مدفون شده بود، درحالی‌که به نظر آنها، اطلاعات این ویلا با مکان درگذشت «آگوستوس»، نخستین امپراتور روم همخوانی دارد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.