کد خبر: ۲۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد:
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران به مبلغ ۶۶۰ هزار میلیارد ریال نقطه‌عطفی در تاریخ فعالیت این بانک محسوب می‌شود که با تلاش، تعهد و پشتکار طیف وسیعی از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و این بانک محقق شد.

به گزارش مخاطب24  به نقل از بانک رفاه کارگران:دکتر علیرضا عسگریان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بانک، بورس و بیمه) افزود: بدون شک وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل و هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی و مدیرعامل و هیئت مدیره این بانک در دستیابی به این موفقیت نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند و شایسته قدردانی است.

وی ادامه داد: با ثبت نهایی افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران بستر ارائه خدمات مناسب از سوی این بانک به عموم مردم به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی بیش از پیش فراهم می‌شود.

دکتر علیرضا عسگریان با بیان اینکه بانک رفاه کارگران می‌تواند طیف وسیعی از نیاز‌های جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی را برطرف کند، خاطرنشان ساخت: طبیعتا شناسایی و رفع این نیاز‌ها از طریق تشکیل کارگروه‌های مشترک فی‌مابین بانک و نمایندگان بازنشستگان امکان‌پذیر است. نیاز‌های بیمه‌ای، گردشگری، سرمایه‌گذاری و... از جمله این نیاز‌ها است که بانک رفاه می‌تواند در کنار ارائه خدمات اعتباری نسبت به رفع آن‌ها اقدام کند و از این طریق رفاه و کیفیت زندگی این عزیزان را ارتقاء ببخشد.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقش افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران در حوزه رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: این بانک بزرگ‌ترین پشتیبان سازمان تامین اجتماعی در پیشبرد برنامه‌های اجرایی و توسعه‌ای است و باتوجه به ماموریت‌های گسترده و مختلفی که این سازمان برعهده دارد، هرچه سرمایه و قابلیت‌های مالی بانک رفاه افزایش یابد امکان و بستر پشتیبانی از این برنامه‌ها بیش از پیش فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: بانک رفاه برای حمایت از سازمان تامین اجتماعی و ارائه خدمات مناسب به ذی‌نفعان خود باید متناسب با شاخص‌های بانک مرکزی عمل کند و طبیعتا میزان سرمایه و کفایت سرمایه یکی از شاخص‌های اصلی در این زمینه است.

دکتر عسگریان در پایان به اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر از جمله افزایش سرمایه این بانک به میزان ۶۶۰ هزار میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: پیشبرد مناسب این اقدامات بیش از هرچیز ناشی از عملکرد مدیران و کارکنان این بانک است که جای تقدیر و تشکر دارد. بدون شک هر چه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک رفاه افزایش یابد دست این بانک و سازمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات مناسب به ذی‌نفعان بازتر خواهد شد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چه نکات مهمی را باید قیل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی استوک بدانیم؟ title
بسیاری از مردم تمایل دارند کامپیوتر‌های دست دوم را خریداری کنند، زیرا قیمت آن‌ها بسیار کمتر از کامپیوتر‌های نو است.
آپدیت جدید واتساپ با تغییرات گسترده منتشر شد title
انتشار آپدیت جدید واتساپ برای اندروید و iOS آغاز شده است. آخرین به روزرسانی WhatsApp تغییراتی ظاهری و همچنین کاربردی را به دنبال می‌آورد.
برو کشکت و بساب و عمر نوح کن! title
اگر می‌خواهید عمر طولانی و سالمی را تجربه کنید خوردن این خوراکی پرخاصیت را به شما توصیه می‌کنیم.
همسر بهرام رادان دقیقا به کجا خیره شده است؟ title
تصویری از نگاه روبه افق مینا مختاری با فنجان چایی در دست منتشر شده است.
بدترین رانندگان جهان اهل کدام کشور هستند؟ title
احتمال مرگ در یک تصادف رانندگی در جمهوری دومینیکن ۱۵ برابر بیشتر از ایسلند است.
هوش مصنوعی چه مشکلی با فضایی‌ها دارد title
همیشه این سوال وجود داشته است که در جهانی با میلیارد‌ها کهکشان و ستاره چرا ما نشانه‌ای از موجودات بیگانه پیدا نمی‌کنیم. ظاهرا هوش مصنوعی مانع پیدا کردن فضایی‌ها می‌شود
امیرحسین کجاست؟ title
پسر ۱۴ ساله اهل گرگان بعد از ۵ روز مفقودی همچنان پیدا نشده است.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.