کد خبر: ۲۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
جدیدترین فیلم کیانوش عیاری که فیلمبرداری آن سال گذشته آغاز شده بود، با پایان مراحل فنی آماده نمایش شده است.

مخاطب24:همزمان با پایان مراحل فنی فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه‌کنندگی رضا رخشان اولین تصویر رسمی این فیلم منتشر شده است.

 «ویلای ساحلی» با نام قبلی «رکر» جدیدترین ساخته کیانوش عیاری است که فیلم‌برداری آن در یکی از شهرهای شمالی کشور به پایان رسید.


رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی با معرفی شووار کریم‌زاده، با حضور علی سرتیپی و زنده‌یاد کیومرث پوراحمد گروه بازیگران «ویلای ساحلی» را تشکیل می‌دهند.

 عیاری حدود یک ماه قبل به بهانه‌ سالروز تولدش به ایسنا گفته بود: «داستانِ فیلم ویلای ساحلی، شیرین است و فکر می‌کنم به شدت برای مخاطب جذابیت داشته باشد.»

او همچنین از احتمال تغییر دوباره نام فیلم برای اکران عمومی خبر داده بود.

عیاری طبق آنچه پیش‌تر اعلام کرده، در تدارک است تا فیلم خود را تابستان امسال و پس از عزاداری‌های دهه اول محرم روی پرده سینماها اکران کند.


دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:
مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، دستیار اول فیلمبردار : بابک ابرغانی، دستیار اول کارگردان: رضا مسعودی،  مدیر صدابرداری: محمود خرسند، صدابردار: سهیل متولی، طراح چهره پردازی: عباس عباسی، طراح صحنه: سیامک کاری نژاد، طراح لباس: زهرا صمدی، تدوین: کیانوش عیاری، تدوینگر دوم: الهام عباس‌زاده، امور فنی فیلم: محمود شیخی، برنامه‌ریز: شبنم عرفی‌نژاد، منشی صحنه: صفورا برسان، مدیر تدارکات: حمید پرهیز، مدیر تولید: فرزین فرزد نیا و مدیر روابط‌عمومی : مهدی سلیمانی برچلویی.

شرکت کنزاکس حامی مالی «ویلای ساحلی» است و پخش سینمایی این فیلم توسط شرکت «فیلمیران» انجام خواهد شد.

برچسب ها: فیلم سینمایی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان title
۲۰ شهریور سال گذشته پسر ۱۶ ساله‌ای به نام نوید به همراه پدرش با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت شکایتی را مبنی بر آزار و اذیت چهار متجاوز ثبت کرد.
حشاشین ممنوع شد title
طبق دستور شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.
بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب پلمپ شد؟! title
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
قاتل مجنون چرا باید آزد باشد؟ title
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
حمید رسایی لیست درخواست هایش را از مجلس مطرح کرد! title
حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم گفت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند را فراهم کند.
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.