به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه تجارتنو؛همایش فصلی مدیران بیمه تجارتنو ۲۴ و ۲۵ خرداد ماه سال جاری با هدف ارائه گزارش عملکرد شعب و بیان استراتژیهای نوین سازمان در راستای فروش بیمههای خرد و سود آوری برگزار شد.
در این همایش کارگروههایی جهت تعامل بیشتر برای مدیران شعب و مدیران ستادی به منظور عارضه یابی، استماع نظرات، مشکلات و بررسی موانع موجود برگزار شد، در انتها نیز پس از جمع بندی موارد کارگروهها در روز دوم همایش، دکتر نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارتنو ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه کارکنان، بر تقویت شبکه فروش با هدف ارتقای فروش بیمه نامههای خرد تاکید داشت.
نوراللهی رضایتمندی و حفظ مشتریان را از ارکان مهم در سازمان خواند و تاکید داشت به کارگیری خدمات فناورانهای که امروزه بیمه تجارتنو در آن پیشرو است در تمامی امور باید به کارگرفته شود.