کد خبر: ۱۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۰
امروز انواع ارز روند نزولی قیمت خود را مانند روز‌های گذشته ادامه داد، اما با وجود پایین آمدن قیمت، مشتری در بازار ارز نیست.

دلار ۴۷ هزار تومانی هم مشتری ندارد!

مخاطب۲۴ :‌به نقل از ایسنا ؛ امروز انواع ارز روند نزولی قیمت خود را مانند روز‌های گذشته ادامه داد، اما با وجود پایین آمدن قیمت، مشتری در بازار ارز نیست.

در بازار امروز ارز، روند کلی قیمت‌ها مانند روز‌های گذشته نزولی بود و با این وجود رغبتی در بین مردم و مشتریان همیشگی این بازار نیست. به نظر می‌رسد بازار به اصطلاح فعالان آن قفل شده و همچنان انتظارات قیمتی به سمت نرخ‌های پایین‌تر وجود دارد.

قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد با حدود هزار تومان کاهش مواجه شده و به کانال ۴۷ هزار تومانی رسیده است. نرخ این ارز بین دلالان کنار خیابان و میدان فردوسی، سبزه میدان و کانال‌های تلگرامی از ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۴۷ هزار ۸۰۰ تومان متفاوت است.

از سوی دیگر، قیمت هر یورو در این بازار به ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافته و هر درهم نیز تا ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان پایین آمده است که نسبت به روز‌های گذشته با کاهش قابل توجهی مواجه شده است.

البته در مرکز مبادله نیز همین روند نزولی ادامه داشت. چرا که هر دلار آمریکا به صورت اسکناس و حواله به ترتیب ۴۱ هزار و ۹۸۹ تومان و ۳۸ هزار و ۱۷۲ تومان معامله شد که کاهش نسبی را در قیاس با نرخ دیروز تجربه کرد.

نرخ اسکناس یورو و حواله آن نیز به ترتیب به ۴۵ هزار و ۱۵۹ تومان و ۴۱ هزار و ۵۳ تومان کاهش یافت. هر اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۴۳۳ تومان و حواله آن نیز ۱۰ هزار و ۳۹۴ تومان قیمت‌گذاری و معامله شد.

برچسب ها: بازار ارز
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چه نکات مهمی را باید قیل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی استوک بدانیم؟ title
بسیاری از مردم تمایل دارند کامپیوتر‌های دست دوم را خریداری کنند، زیرا قیمت آن‌ها بسیار کمتر از کامپیوتر‌های نو است.
آپدیت جدید واتساپ با تغییرات گسترده منتشر شد title
انتشار آپدیت جدید واتساپ برای اندروید و iOS آغاز شده است. آخرین به روزرسانی WhatsApp تغییراتی ظاهری و همچنین کاربردی را به دنبال می‌آورد.
برو کشکت و بساب و عمر نوح کن! title
اگر می‌خواهید عمر طولانی و سالمی را تجربه کنید خوردن این خوراکی پرخاصیت را به شما توصیه می‌کنیم.
همسر بهرام رادان دقیقا به کجا خیره شده است؟ title
تصویری از نگاه روبه افق مینا مختاری با فنجان چایی در دست منتشر شده است.
بدترین رانندگان جهان اهل کدام کشور هستند؟ title
احتمال مرگ در یک تصادف رانندگی در جمهوری دومینیکن ۱۵ برابر بیشتر از ایسلند است.
هوش مصنوعی چه مشکلی با فضایی‌ها دارد title
همیشه این سوال وجود داشته است که در جهانی با میلیارد‌ها کهکشان و ستاره چرا ما نشانه‌ای از موجودات بیگانه پیدا نمی‌کنیم. ظاهرا هوش مصنوعی مانع پیدا کردن فضایی‌ها می‌شود
امیرحسین کجاست؟ title
پسر ۱۴ ساله اهل گرگان بعد از ۵ روز مفقودی همچنان پیدا نشده است.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.