به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: صبح امروز (سه شنبه ۱۶ خرداد)، در مراسمی ویژه با با حضور مجید بهزاد پور رئیس کل و علی بنیادی نائینی، عضو هیات عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، سید محمد ناصر مبرقعی و اسماعیل مهدوی نیا اعضای هیات مدیره بیمه ایران، مسعود بادین مدیر عامل بیمه آسیا و جمعی از مدیران ارشد بیمه ایران، در پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی بورس، بانک و بیمه که از ۱۶ تا ۱۹ خرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی ایران برگزار میشود، از این طرحهای جدید و ابتکاری رونمایی شد.
بنا به این گزارش، در " سامانه نظرسنجی و آزمون ساز " این شرکت، امکاناتی برای ارزیابی میزان رضایت مشتریان و ذینفعان از محصولات و خدمات بیمه ایران، نظرسنجی در خصوص هر نوع فعالیت و عملکرد از کارکنان و …، قابلیت ارائه گزارشهای کاربردی و پویا جهت تصمیم گیری و تعیین سیاستها و خط مشیها، جمعآوری دادههای رضایت مشتری و تحلیل دادهها، ایجاد سناریوها و پرسشنامههای متنوع و برگزاری نظرسنجی و رضایتسنجی به صورت داینامیک در نظر گرفته شده است.
این گزارش حاکیست، در " اپلیکیشن بیمه ایران من " نیز، خدمات مختلف بیمهای برای صدور و پرداخت خسارت برای بیمه گزاران، زیان دیدگان و تمامی مشتریان در نظر گرفته شده و همه مردم عزیز کشورمان، با نصب این اپلیکیشن، میتوانند بدون نیاز به حضور در شعب و مراکز خسارتی بیمه ایران، از خدمات پذیرش و پرداخت خسارت در محل، نرخ دهی بیمه نامه خرید و تمدید بیمه نامه، پرداخت اقساط بیمه نامه، استعلام اصالت بیمه نامه از سامانه بیمه مرکزی و درخواست نمایندگی به صورت برخط و غیر حضوری استفاده نمایند.