به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری مبنی بر استمرار ارتباط مسئولان با مردم برای آگاهی از مسائل گوناگون و اهتمام در رفع مشکلات آنها و همچنین در راستای تحقق نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت سیزدهم در جهت افزایش رضایتمندی اجتماعی، تحقق مصادیق حقوق شهروندی و استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی، با عنایت به هماهنگیهای صورت گرفته دوتن از کارشناسان بانک ملی ایران فردا چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح با حضور در واحد ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق تماسهای تلفن ۱۱۱ به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات، مشکلات و درخواستهای هموطنان و مشتریان عزیز خواهند بود.
هموطنان و مشتریان محترم میتوانند از طریق سامانه سامد (تلفن ۱۱۱) مسائل و مشکلات خود را با کارشناسان بانک ملی ایران مطرح و پیگیری نمایند.
گفتنی است، سامانه سامد که با نام سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم و یا سامانه ۱۱۱ شناخته میشود، با هدف پاسخگویی دستگاهها و سازمانهای کشور راه اندازی شده است.
بر همین اساس، این سامانه الکترونیکی، ارتباط میان مردم و دولت را حفظ کرده و این امکان را به مردم میدهد تا بتوانند همه پیشنهادات و انتقادات خود را از دولت و سازمانهای وابسته در این سامانه ثبت کنند.
سامانه ۱۱۱ بر شیوه ارتباطات مردمی و دستگاههای مربوطه، کمبودهای موجود در دولت را شناسایی میکند و برای رفع آنها تلاش میکند.