کد خبر: ۱۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
طالع بینی امروز یا فال امروز، فالیست که هر روز برای هر فرد از متولدین مختلف سال تهیه می‌شود. این مطلب، به صورت روزانه به روز می‌شود. پس می‌توانید هر روز با مراجعه به این صفحه از فال و طالع بینی خود باخبر شوید.

طالع بینی امروز

مخاطب24:فال روزانه واقعی شخصی (DAILY HOROSCOPE)  یا فال امروز، فالیست که هر روز برای هر فرد از متولدین مختلف سال تهیه می شود. این مطلب، به صورت روزانه به روز می شود. پس می توانید هر روز با مراجعه به این صفحه از فال و طالع بینی خود باخبر شوید.

 

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۷ شهریور:
فال روز تولد: امسال سر خود را بالا بگیرید، زیرا هر روز از روز قبل بالاتر و موفق‌تر خواهید بود. مشکلات شما تمام می‌شود و ازین پس تنها طعم شادی را خواهید کشید. در این سال به دنبال کار‌هایی باشید که از انجام آن‌ها شاد و خشنود می‌شوید. در ماه مهر باید تصمیمات مهمی بگیرید که بر شرایط مالی شما تاثیر می‌گذارد، بنابراین با احتیاط قدم بردارید. برای زمان خود ارزش قائل شوید و به دنبال آرزو‌های زندگی تان باشید. اگر شرایط بر وفق مرادتان نبود، به جای عصبانیت به دنبال راه حلی برای آن باشید. به زودی اتفاق‌های خوبی در زندگی شما خواهد افتاد. در ماه آبان سعی کنید لحظات بیشتری را به تنهایی خود اختصاص دهید. تحرک و ورزش را در برنامه روزمره خود قرار دهید تا همیشه بدنی سالم داشته باشید. اگر گذشته عاطفی تان را فراموش کنید، اتفاقات عاشقانه زیباتری در زندگی تان رخ خواهد داد. پس از همین حالا برای یک زندگی شادتر دست به کار شوید.

♈ فال روزانه متولدین فروردین
اخیرا یکی از دوستان نزدیک تان ارتباطش را با شما کم کرده، اما نگران نباشید، زیرا به زودی همه چیز به حالت طبیعی خود باز می‌گردد. حتی با برطرف شدن سوتفاهم‌ها رابطه شما بهتر از قبل خواهد شد. سعی کنید به دنبال رابطه‌ای عمیق‌تر با اطرافیان تان باشید آن‌هایی که هیچ تاثیری روی شما ندارند را از زندگی تان بیرون کنید. در این صورت فضا برای پیشرفت شما بیشتر خواهد شد. تولد یکی از دوستان تان است، با یک سورپرایز او را شاد کنید. او نیز این مهربانی شما را جبران خواهد کرد. شما قلب مهربانی دارید و همیشه سنگ صبور دیگران هستید، اما واقعیت این است که خود شما هم نیاز دارید تا با کسی درد و دل کنید، این شخص را در خانواده تان بجویید تا با او حرف بزنید تا دلتان سبک شود. خبر به دنیا آمدن کودکی شما را خوشحال و ضمنا به شدت فکرتان را مشغول کرده است، دل نگرانی تان بیهوده است. از شخصی که توقعی ندارید هدیه‌ای دریافت خواهید کرد که شما را دلخوش می‌کند.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت
اگر چه شما فرد گوشه گیری هستید، اما این روز‌ها از کنار دیگران بودن لذت خواهید برد. دوستان تان شما را به گشت و گذار بیرون از خانه دعوت می‌کنند، بهتر است آن را قبول کنید و از لحظات خود لذت ببرید. حال که وقت کافی دارید، ورزش و تحرک را فراموش نکند، این کار استرس شما را از بین می‌برد. در محیط کار سعی کنید بر چیزی اصرار نکنید، زیرا بی فایده است. به جای آن کمی آرامش خود را حفظ و با مسائل به سادگی برخورد کنید. از امتحان کردن راه‌های نرفته می‌هراسید و همین امر باعث تجربه نکردن لذت‌های جدید در زندگی شماست. از کار‌های تکراری فاصله بگیرید. جنگ اول به از صلح آخر است، اگر همان اول نظر خود را صادقانه بیان کنید کار به جایی که دیگر راه برگشتی نباشد، کشیده نمی‌شود. نذری دارید که ادایش نکرده اید. خود کرده را تدبیر نیست بیشتر فکر کنید و بعد جواب بدهید.

♊ فال امروز متولدین خرداد
مشکلی برایتان پیش آماده که احساس می‌کنید غیر قابل حل است، اما واقعیت چیز دیگری است. این موضوع آنقدر‌ها که شما آن را پیش خودتان بزرگ کرده اید، مهم نیست. پس نگران نشوید، زیرا به زودی این مشکل هم بر طرف خواهد شد و شما روز‌های خوبی را پیش رو خواهید داشت. برای کاهش استرس به کلاس‌های ورزش یا یوگا بروید. در مورد مسائل عاطفی بهتر است کمی زاویه دید خود را تغییر دهید و محدودیت‌ها را بر دارید. اجازه ندهید هیچ کس به هیچ بهانه‌ای حق و حقوقتان را پایمال کند و نهایتا با زبان بازی شما را مقصر جلوه دهد. کمی به خودتان برسید و برای خودتان خرید کنید. شما از فردی دلسرد و نا امید شده اید که او هم نسبت به شما همین احساس را دارد، بر اساس احساسات خود دست به هیچ اقدامی نزنید. به زودی ابر‌های تیره از ذهنتان کنار رفته و این احساس سردی در شما فروکش می‌کند.

♋ فال روزانه متولدین تیر
شرایط شما به طور ناگهانی تغییر کرده است و هماهنگی با آن برایتان کمی سخت است، اما نگران نباشید با گذشت زمان همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. سعی کنید این استرس را با کار‌هایی که به آن علاقه دارید یا ورزش رفع کنید. زندگی عاطفی شما به زودی رمانتیک‌ترین لحظات را تجربه خواهد کرد. اگر برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید، به زودی می‌فهمید که طرف مقابل تان فردی منحصر بفرد است که شما مدت‌ها به دنبال اش بوده اید. فقط احتیاط را رعایت کنید تا همه چیز به خوبی پیش رود. قولی برای انجام کاری به کسی داده اید که مدام به تعویق انداخته اید، بهتر است تا شخصیت خوش قولتان زیر سوال نرفته این کار را به انجام برسانید. همه چیز آن طور که شما امیدوار بوده اید نتیجه نمی‌دهند، بخاطر داشته باشید که هیچ شغلی عالی و بدون نقص نیست. این روز‌ها مجبور به پرداخت هزینه‌ای شده اید که پیش بینی نکرده بودید و همین امر باعث نگرانی از حساب و کتاب این ماهتان شده.

♌ فال فردا متولدین مرداد
اگر چه اطراف تان شلوغ است و به جمع‌های زیادی دعوت شده اید، اما امروز را ترجیح می‌دهید تنها باشید. حال وقت آن است به خودتان کمی استراحت دهید تا استرس‌هایی که اخیرا به شما وارد شده، از بین روند. بهتر است تا تابستان به پایان نرسیده به یک سفر به مکانی خوش آب و هوا بروید. به زودی دوستان تان را به یک میهمانی باشکوه دعوت خواهید کرد و به همراه عشق زندگی تان لحظات خوبی را در کنار آن‌ها خواهید گذراند. اگر می‌خواهید رابطه عاطفی شما رو به بهبود رود، به دنبال تجربه‌های جدید باشید و به رابطه تان تنوع دهید. برای کاری که نمی‌توانید بکنید بیش از این خودتان را آزار ندهید. دوری از عزیزی شما را کلافه کرده، اما برای پیشرفت در کارتان لازم است که فعلا صبور باشید. این روز‌ها برای شما سرشار از تفریح و خوشگذرانی با دوستان خواهد بود. حواستان باشد که هر چیزی حد و اندازه‌ای دارد. به زودی امکان جابجایی یا نقل مکان برایتان وجود دارد. برای رسیدن به آنچه که می‌خواهید همین حالا مطالعه را شروع کنید.

♍ فال امروز متولدین شهریور
شما از صحبت کردن در حمع می‌ترسید، اما زمانی که باید صحبت کنید، ساکت نمانید و افکار و ایده‌های خود را بیان کنید. برای کاهش استرس سعی کنید که کلام تان خلاصه و مفید باشد. کلماتی که به زبان می‌آورید می‌تواند زندگی شما را زیر و رو کند، پس آن‌ها را محتاطانه‌تر انتخاب کنید. اگر می‌خواهید کمی حال و هوایتان عوض شود، به کتابخانه یا سایت‌های اینترنتی سری بزنید و کتابی با موضوع مورد علاقه خود بخوانید. این کار استرس شما را کاهش می‌دهد. در رابطه با روابط عاطفی تان شاید بهتر باشد نسبت به اتفاقات ناخوشایند این اواخر منطقی‌تر فکر کنید. تصمیمی بگیرید که شما را از این همه فکر کردن و درگیری رها کند. تلاش برای سرکوب عشق بوجود آمده در دلتان بیهوده است. راهی پیدا کنید تا آن را به ثمر برسانید. به یک میهمانی دعوت خواهید شد. این دعوت را حتما بپذیرید و بروید. از بداخلاقی‌های این اواخر به جایی نخواهید رسید.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر
دوست دارید تنها باشید و کمی با خودتان خلوت کنید. کتاب خواندن می‌تواند به آرامش شما کمک کند. اگر چه در حالت معمول سر و صدا اعصابتان را خرد نمی‌کند، اما امروز ممکن است کمی روی اعصاب تان باشد. صبور باشید تا شرایط ایده آل تان فراهم شود. اگر می‌خواهید فردی را تحت تاثیر قرار دهید، هر چه زودتر او را به یک شام در فضایی رمانتیک دعوت کنید. زمان در حال گذر است و شما با نشستن تنها وقت تان را تلف می‌کنید. بد نیست تکانی به خود دهید. برای رسیدن به آرامش و کاهش استرس، پیاده روی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پس از سال‌ها با دوستان قدیمی ملاقات خواهید داشت و زمان بسیار خوبی را به مرور خاطرات خواهید گذراند. با یکی از دوستان بر سر موضوعی جر و بحث کرده اید که بهتر است شما پیش قدم شده و مسئله را خاتمه دهید. ادامه این روند بیهوذه و بی دلیل است. شخصی دائم سعی می‌کند خود را به شما نزدیک کند. تا جایی که بیشتر حضورش شکل مزاحمت پیدا کرده، بهتر است مودبانه، اما رک و راست جایگاهش را به او متذکر شوید.

♏ فال روزانه متولدین آبان
مسائل مالی کمی ذهن تان را درگیر کرده است. اگر چه سخت کار می‌کنید و فکر می‌کنید که پول کافی در اختیار دارید، اما پس انداز را فراموش نکنید، زیرا سرنوشت غیر قابل پیش بینی است. افراد زیادی برای درخواست کمک نزدتان می‌آیند و ممکن است حتی موجب آزار و اذیت تان شوند، بهترین راه این است که خودتان را با کارهایتان سرگرم کنید. شما فردی شوخ طبع هستید به همین دلیل اطرافیان تان گاهی تفاوت بین حرف‌های جدی و شوخی شما را درک نمی‌کنند و ممکن است گاهی دچار سو تفاهم نیز بشوند، سعی کنید قبل از بیان حرف هایتان کمی فکر کنید. این روز‌ها به شدت احساس خستگی می‌کنید. به تغذیه تان بیشتر توجه کنید و شب بیداری هایتان را کم کنید وگرنه در کار‌ها دچار مشکل می‌شوید و سلامت تان را به خطر می‌اندازید. آینده نگری بیش از اندازه، شما را از حال غافل می‌کند. امروز حواستان باشد تا جای ممکن از وارد شدن در هر بحثی فاصله بگیرید، وگرنه به دلیل فشار‌هایی که این اواخر تحمل کرده اید، ممکن است بحث از کنترلتان خارج شده و از کوره در بروید.

♐ فال روزانه متولدین آذر
امروز بیش از هر زمان دیگری به تنهایی نیاز دارید. اگر چه به میهمانی دعوت شده اید، اما آن را رد می‌کنید. روز‌های سختی را در پیش دارید پس بهتر است انرژی خود را برای مسئولیت‌های جدید ذخیره کنید. تحرک و ورزش می‌تواند بر روحیه شما تاثیر بسزایی داشته باشد. به زودی فردی را ملاقات می‌کنید که از صحبت کردن با او سیر نمی‌شوید. اگر می‌خواهید رابطه تان با او ادامه یابد، با احتیاط قدم بردارید و از همین حالا احساس درون تان را صادقانه با او به اشتراک بگذارید. با احساسی برخورد کردن با مسئله پیش آمده ممکن است نه تنها نتیجه‌ای که می‌خواهید نگیرید، بلکه به مشکلات تان اضافه هم بشود. نگران و دلتنگ عزیزی از راه دور هستید که فعلا دیدارش ممکن نیست. صبور باشید و در این مورد کمتر بهانه گیری کنید. زندگی همیشه همانطور که ما می‌خواهیم پیش نمی‌رود. غم از دست دادن کسی یا چیزی بر دوشتان سنگینی می‌کند. صبور باشید.

♑ فال روز متولدین دی
امروز از صبح که بیدار می‌شوید ذهن تان درگیر است. شاید نگران وضع مالی خود باشید، اما با برنامه ریزی دقیق این مشکل هم برطرف خواهد شد. آرزو‌هایی در سر دارید که بهتر است آن‌ها را روی برگه‌ای بنویسید و برای رسیدن به آن‌ها از همین حالا پله پله برنامه ریزی کنید. هر چه را که در دل دارید به نزدیک‌ترین فرد زندگی تان بگویید تا ببینید عشق با زندگی تان چه خواهد. صداقت و سادگی می‌تواند راه حل تمام مشکلات باشد. برای آنچه که اتفاق افتاده کاری جز صبوری از دست تان بر نمی‌آید. حواستان به اطرافیان باشد، نگاهشان به شماست. برای انجام یک کار اداری یا امضای یک سند دست نگه دارید و عجله نکنید. این روز‌ها بهتر است کمی از سرعت همه کار‌ها کم کنید و بیشتر به خودتان بپردازید. اگر می‌توانید به سفر بروید. برای خودتان خرید کنید و برای خانه تان گل و گیاه بخرید تا روحیه تان عوض شود.

♒ فال متولدین بهمن
به زودی تلفنی به شما خواهد شد که انتظار آن را نداشته اید. در آن گفتگو حرفی می‌شنوید که عصبی تان می‌کند. در این شرایط اگر به پیاده روی بروید یا کمی ورزش کنید، احساس بهتری خواهید داشت. اگر به فکر نوشتن داستان، شعر یا حتی ایمیلی به فردی هستید، امروز بهترین زمان برای شروع است. فال امروز می‌فهمید که عشق فردی که به شما علاقمند شده، حقیقی و صادقانه است. اگر نسبت به او تا به حال تردید داشتید، به زودی شک شما تبدیل به یقین خواهد شد و روز‌های پر از آرامشی را در کنار او تجربه خواهید کرد. تصمیم گیری برای پرداخت بدهی هایتان را یک روز هم به تعویق نیندازید. آنچه که جلوی پیشرفت و رضایت شما از خودتان را می‌گیرد، همین بدهی‌های مالی است. شنا خودتان را وقف خانواده تان کرده اید. وقت آن رسیده که به خودتان بپردازید و زندگی کنید. حواستان به سلامتی تان باشد. رژیم غذایی مناسب داشته و از ورزش غافل نشوید، وگرنه سر و کارتان به پزشک خواهد افتاد.

♓ فال روزانه متولدین اسفند
علارغم دعوت دوستان تان، علاقه‌ای به بیرون رفتن از منزل ندارید. کمی کم صبر شده اید و از هر چیزی زود دلگیر می‌شوید. اگر می‌خواهید به آرامش برسید امروز روز خوبی برای با دوستان تان بودن نیست، زیرا ممکن است بحث‌هایی بین تان پیش آید. بهتر است کمی ورزش و سپس در خانه استراحت کنید، آن وقت می‌بینید که چقدر حال و هوایتان بهتر خواهد شد. شما مشترکات زیادی با فرد مورد علاقه تان دارید، بهتر است افکار و ایده‌های خود را با او در میان بگذارید. این کار شما را به هم نزدیک‌تر خواهد کرد. برای انجام کار‌های خانه از اعضای خانواده کمک بگیرید. به سفر دوری رفته و یا خواهید رفت. مرور گذشته فقط عمرتان را تلف می‌کند. از تمامی لحظه‌های حال تان لذت ببرید. هر روز پر از اتفاقات پیش بینی نشده است. در دخل و خرج میانه رو باشید تا دچار دردسر نشوید. با شخصی آشنا خواهید شد که از نقطه نظر روحی و سلایق زندگی بسیار به شما نزدیک است. با این شخص منطقی برخورد کنید.

برچسب ها: فال روزانه
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است title
وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
برگزیده
حکم توماج صالحی اعدام است title
وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی است title
رئیس جمهور گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.