به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛ مهدی منتظری در حاشیه این برنامه اظهار کرد: حضور مدیران در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان باعث کاهش مراجعات حضوری و همچنین کاهش زمان رسیدگی به شکایات بوده و در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان موثرو رضایت مندی مردم و مشتریان را دربرخواهد داشت.
وی افزود:ارائه پیشنهادات وشکایات فرصتی است تا با شناسایی این موارد ازطریق شهروندان برای اصلاح و برطرف کردن آن برنامه ریزیهای لازم صورت گیرد تا رضایتمندی مردم افزایش یابد.
گفتنی است مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استان حاضر و به تماسها مردمی به صورت برخط پاسخ داد.
درجریان این ارتباط تلفنی مشکلات برخی شهروندان با دستور وی به صورت فوری مورد پیگیری قرار گرفت.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس ۱۱۱، پاسخگوی تمامی افراد در هر کجای کشور است و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال میکند.