کد خبر: ۱۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: حفظ کادر فنی و بازیکنان مد نظر گل محمدی باید در اولویت باشگاه برای فصل بعد باشد.

انتقاد پیشکسوت پرسپولیس به ساپینتو

مخاطب۲۴ : به نقل از ایسنا ؛ فرزاد آشوبی درباره قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی با برتری مقابل استقلال در وقت‌های اضافه داربی ۱۰۱ اظهار کرد: پرسپولیس شروع قابل انتظاری داشت و روند بازی را خوب کنترل کرد. آن‌ها به خوبی موفق شدند محبی و قایدی را به عنوان دو بازیکن بسیار خلاق و تاثیرگذار استقلال مهار کنند و با ارائه نمایشی خوب در نیمه نخست به گل برسند. به اعتقاد من پرسپولیس در نیمه دوم خوب نبود. آن‌ها باید قادر می‌بودند که بهتر بازی را کنترل کنند. باید بازی را به شکلی کنترل می‌کردند تا استقلال نتواند بی‌محابا حمله کند، مخصوصا وقتی یک راهکار که حفظ توپ در زمین حریف بود در دسترس تیم بود.

 

اشتباه بزرگ ساپینتو

پیشکسوت پرسپولیس افزود: تعداد دفعاتی که توپ‌های ساده از دست بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم خارج شد آن‌قدر زیاد بود که در نهایت استقلالی‌ها روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند. در دقایق اضافه پرسپولیس باز هم روند بهتری داشت و شایسته کسب پیروزی بود. اشتباه بزرگی که ساپینتو داشت این بود که تمام داشته‌های خود را در ۹۰ دقیقه قانونی خرج کرد. شاید این فکر را نمی‌کرد که به بازیکنان تاثیرگذار خود در وقت اضافه نیاز پیدا کند. پرسپولیس در مجموع ساختار بهتری داشت و با ارائه یک بازی محکم‌تر در وقت اضافه به برتری دست یافت.

وی درباره عملکرد تیم داوری نیز گفت: فکر می‌کنم زمانی که آقای خورشیدی به دلیل مصدومیت نتوانست به داوری ادامه بدهد، مقداری این موضوع برای آقای زاهدی‌فر اذیت کننده شد که در دقایق حساس پایانی کار را در دست گرفت. طبیعی است وقتی داور وسط در یک اتفاق بازی را ترک می‌کند کار برای جانشین سخت می‌شود. نبود VAR در فوتبال ایران واقعا ضربه زیادی به فوتبال ما می‌زند. هر بار هم درباره این موضوع صحبت می‌شود جواب‌های بدون منطقی به هواداران، کارشناسان و اهالی فوتبال داده می‌شود. اگر VAR بود شاید بازی هم به وقت اضافه کشیده نمی‌شد.

رفتار‌های ساپینتو منزجرکننده است

آشوبی درباره بروز رفتار‌های خارج عرف ساپینتو که به اخراج او منجر شد و اینکه آیا این اتفاق بر بازیکنان استقلال تاثیر داشت یا خیر؟ خاطرنشان کرد: اینکه تاثیر داشت یا نه را نمی‌دانم، اما واقعا این رفتار‌های ساپینتو واقعا منزجر کننده است. هر چند برخی سعی می‌کنند رفتار‌های او را تطهیر کنند و آن را به تعصب و هیجان بالای او ربط بدهند، اما اینطور نیست. برای یک مربی و فرمانده بروز این رفتار‌های زننده و کوچه بازاری مناسب نیست. شاید اگر یکی، دو بار این اتفاق می‌افتاد می‌شد آن را به هیجان و تعصب او مرتبط دانست، اما این رفتار‌ها برای چندمین بار اتفاق افتاد و قابل قبول نیست.

آشوبی: رفتار‌های ساپینتو کوچه‌بازاری است!

وی ادامه داد: واقعا دلیل این رفتار‌ها آن هم در این بازی مهم و سرنوشت‌ساز را نمی‌دانم. این رفتار‌ها چه معنایی دارد؟ او چند بار هم محروم شده، اما شاید این مدل رفتاری در DNA او است.

آشوبی در پایان درباره بحث ادامه کار پرسپولیس با یحیی گل محمدی گفت: فکر می‌کنم حفظ کادر فنی و بازیکنانی که مورد نطر کادر فنی هستند باید در اولویت باشگاه باشد. در مرحله بعد جذب نفرات مدنطر کادر فنی که بتوانند به بهتر شدن ساختار منسجم تیم کمک کنند باید مورد توجه قرار گیرد. البته به نطر من با توجه به ساختار خوب پرسپولیس، این تیم به ۳ یا ۴ بازیکن بیشتر نیاز نداشته باشد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
وکس صورت در دوران قاعدگی ضرر دارد؟ title
خدمات زیبایی مثل مانیکور، پدیکور، اپیلاسیون و… به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره‌ تبدیل شده‌اند.
تفاوت قاضی ایستاده و قاضی نشسته چیست؟ title
در یک تقسیم‌بندی کلی قضات به دو عنوان قاضی ایستاده و قاضی نشسته تقسیم می‌شود. قاضی ایستاده به دادیار، دادستان و بازپرس، گفته می‌شود و قاضی نشسته به قاضی صدور حکم گفته می‌شود.
پلمپ قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران بخاطر حجاب! title
پیتزا "داوود" قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد
بعد از ۱۸ سال نمی‌دانم ناصر عبداللهی را کشته‌اند یا نه؟ title
«ناصر را زده بودند، اما این‌که چه کسی این‌کار را کرد من هیچ‌وقت نفهمیدم»؛ این‌ها گفته‌های فاطمه فهیمی، همسر ناصر عبداللهی است. پس از ۱۸ سال، او در مصاحبه خود روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور دارد. کسی که به گفته خودش در تمام این سال‌ها متهم به قتل همسرش بوده، اما قانون به او اجازه نداده تا او را پیگیری قضایی کند. این پرونده عبداللهی بدون پیگیری پدر و پسران عبداللهی مختومه اعلام شد و هرگز عاملان مرگش شناخته و مجازات نشدند.
سرعت اینترنت در ایران چطوره؟ title
با وجود گزارش جدید اسپیدتست در ماه مارس ۲۰۲۴ که حاکی از بهبود وضعیت سرعت اینترنت ایران است، جایگاه ایران در رده‌بندی کلی نسبت به دیگر کشور‌ها افت داشته است.
آیا شما عزت نفس پایینی دارید؟ title
عزت نفس پایین می‌تواند نحوه تفکر، کار‌هایی را که انجام می‌دهید و میزان موفقیت شما را تغییر دهد.
مصرف سیگار مضرتر یا ویپ؟ title
بسیاری گمان می‌کنند که ویپ نسبت به سیگار یا قلیان خطر کمتری برای سلامتی انسان دارد. هرچند حالا دانشمندان نسبت به استفاده از ویپ هشدار بسیار جدی داده‌اند.
برگزیده
توصیه مهم رهبر انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران title
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را «حزب‌الله» بنامیم. هر چه می‌توانید، در این خطِّ حزب‌اللّهی جلو بروید.
رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت title
رئیس‌جمهور گفت: بعد طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آن‌ها تارعنکبوتی است.
رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به‌نفع غزه رقم خواهد زد title
رئیس‌جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن کنار ملت فلسطین قطعاً در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر است و معادلات را به‌نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.
گزارش ارتش رژیم صهیونیستی از جزئیات حمله ایران title
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.
سقوط بازار‌های مالی جهان پس از پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی title
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، بازار‌های مالی دیجیتال را دچار نوسان شدید کرده است.
واکنش سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه به اسرائیل title
سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه به اسرائیل واکنش نشان داد.